اخبار داغ

عضو شورای شهر میاندوآب:

لزوم نوسازی بافت فرسوده شهری در میاندوآب/ پل ستارخان عمر مفید خود را کرده و باید جایگزین شود

لزوم نوسازی بافت فرسوده شهری در میاندوآب/ پل ستارخان عمر مفید خود را کرده و باید جایگزین شود
عضو شورای شهر میاندوآب گفت: پل ستارخان عمر مفید خود را کرده است و باید شهرداری و شورای شهر فکری به حال این پل بکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی نجفی در گفت و گو با زرین خبر با اشاره به قدیمی بودن بخشی از بافت شهری میاندوآب ، اظهار کرد: برخی قسمت ها در میاندوآب، بافت فرسوده بوده و بیش از ۵۰ سال عمر داشته و مستعد حادثه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

این عضو شورای شهر میاندوآب افزود: در کنار بافت فرسوده، سکونتگاه های غیرمجاز وجود دارند که نظارتی بر ساخت و سازهای آنها صورت نگرفته و نیز در کوی های اقماری برخی ساخت و سازها وجود دارند که آنها نیز بدون نظارت اصولی و فنی ساخته شده و بعدا از طریق ماده ۱۰۰ پایان کار گرفته اند و همین امر آنها را مستعد حادثه می سازد.

,

وی با اشاره به قدیمی بودن پل ستارخان میاندوآب، گفت: پل ستارخان عمر مفید خود را کرده است و باید شهرداری و شورای شهر فکری به حال این پل بکنند.

,

نجفی تصریح کرد: باید در آینده نزدیک این پل به عنوان پیاده راه استفاده شده و پل جدید در کنار آن احداث شود و این موضوع حتما باید مدنظر شورای شهر و شهرداری باشد تا با کمک دیگر مسئولان برای آن چاره اندیشی شود.

,

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه باید بافت فرسوده شهری نیز نوسازی شوند، اظهار کرد: در روستا نوسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی انجام می گیرد و این طرح باید در مناطق شهری نیز انجام گرفته و ساختمان های دارای قدیمت زیاد و بافت فرسوده شهری، نوسازی شوند.

,

وی افزود: شهروندان نیز می توانند با همکاری شهرداری در برخی مناطق با خریب ساختمان های فعلی خانه و احداث واحدهای آپارتمانی با ضوابط و اصول فنی به جای مساکن فرسوده، در راستای نوسازی واحدهای خود و جلوگیری از حوادث گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه