اخبار داغ

مشاور عالی رئیس‌جمهور در آمل:

اگر ساختمان‌های تخریب‌شده غرب کشور پایان‌کار داشته باشند باید مواخذه شویم

اگر ساختمان‌های تخریب‌شده غرب کشور پایان‌کار داشته باشند باید مواخذه شویم
مشاور عالی رئیس‌جمهور گفت: چند نفر را به مناطق زلزله‌زده غرب اعزام کردیم تا ببینند ساختمان‌هایی که تخریب شدند پایان‌کار نظام مهندسی را داشتند یا خیر، اگر داشتند باید مواخذه شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، اکبر ترکان در افتتاحیه اولین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های نوین در مهندسی عمران که در دانشگاه شمال آمل برگزار شد، اظهار کرد: مهندسی ساختمان باید پاسخ دهد که چرا در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه شاهد حوادث تلخ هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با اشاره به اینکه از 100 سال گذشته تا به امروز شاهد وقوع زلزله بودیم و زلزله جدید نیز رخ خواهد داد، افزود: باید کاری را انجام دهیم تا در حوادث طبیعی کمترین اثر حوادث را در زندگی مردم داشته باشیم.

مشاور عالی رئیس‌جمهور با بیان اینکه زمین یک پوسته نازک است، ادامه داد: ما انسان‌ها که روی کره زندگی می‌کنیم باید طوری استفاده کنیم که اثر منفی نداشته باشیم.

ترکان با اشاره به اینکه در نظام مهندسی یک سری نواقص داریم، تصریح کرد: باید تکمیل ساختمان و صدور شناسنامه فنی ملکی هم‌زمان باشد.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم سازه ریزش نکند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مقررات ملی ساختمان با سختگیری بیشتر و جدی اجرا شود تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

مشاور عالی رئیس‌جمهور در پایان با اشاره به اینکه ما مهندسان شرمنده این‌گونه حوادث هستیم، گفت: چند نفر را به مناطق زلزله‌زده غرب اعزام کردیم تا ببینند ساختمان‌هایی که تخریب شدند پایان‌کار نظام مهندسی را داشتند یا خیر، اگر داشتند باید مواخذه شویم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه