اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

۶۰ برنامه هفته بسیج در گرمی برگزار می‌شود

۶۰ برنامه هفته بسیج در گرمی برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، ۶۰ برنامه در شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سبلان‌ما، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی در گفتگو با خبرنگار سیفار گفت:  به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج 60 برنامه در شهرستان گرمی برگزار می‌شود که در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سیفار,

 

,

این برنامه ها با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی از 29 آبانماه با اجرای برنامه مختلف آغاز می شود.

,

 

,

وی افزود: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج می‌توان به همایش بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان و برگزاری نمایشگاه‌های عرصه اقتصاد مقاومتی و ویزیت رایگان پزشکی در مناطق محروم اشاره کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: محرومیت‌زدایی و رسیدگی به اقشار محروم و نیازمند جامعه برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که امیدواریم مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و بسیجی بودن و بسیجی عمل کردن را به همگان تبیین کنند تا خروجی‌های مناسبی را در این زمینه شاهد باشیم.

,

 

,

رحیمی بیان کرد: حرکت خودجوش بسیجیان در جامعه همیشه توانسته در تعیین سرنوشت مملکت بسیار موفق عمل کند که ما همیشه نیاز به چنین جوانانی که داریم با گام گذاشتن در مسیر ولایت و رهبری ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری رهنمون شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: بسیجیان  اقدامات ارزشمند و خالصانه ای را از ابتدای انقلاب اسلامی دوران هشت سال جنگ تحمیلی و عرصه های مختلف دفاعی اقتصادی فرهنگی و … انجام داده اند و از مسولان درخواست میشود که در جهت تجلیل از بسیجیان و اقدامات مخلصانه انان نقش پر رنگ در برنامه ها داشته باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه