اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

مسجد سنگر مستحکمی در برابر توطئه های دشمنان است

مسجد سنگر مستحکمی در برابر توطئه های دشمنان است
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه فلسفه وجود مسجد ایستادگی در مقابل دشمانان است، گفت: بیش از 75 درصد از شهدا از مساجد عازم جبهه ها شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین فتحی شامگاه امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امناء،فرماندهان پایگاه های مقاومت،مسئولان کانون های فرهنگی و خادمان مساجد که در مسجد امام محمد باقر(ع) برگزار شد، با بیان اینکه مسجد باعث ایجاد اتحاد می شود، اظهار کرد: همه ما به نوعی در این همایش حضور پیدا کرده ایم که خود این نیز به نوعی مورد توجه مسجد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی بشر توحید و عدم خداباوری و خداشناسی است، ابراز کرد: قرآن کریم از ما توحید می خواهد و آنکس که متولی مسجد است باید به خدا ایمان داشته باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه متولی مسجد نباید معاد را فراموش کند در هر مسجدی که توحید و معاد باشد در آن مکان نماز اقامه می شود، عنوان داشت: متولی مسجد باید کسی باشد که غیر از خدا از هیچ احدی نترسد.

,

حجت السلام و المسلمین فتحی به کارکرد مساجد در زمان حضرت محمد (ص) اشاره کرد و افزود: در زمان رسول اکرم(ص) مسجد پایگاه عبودیت و بندگی ،کانون فعالیت های علمی و فرهنگی،مرکز تصمیم گیری های سیاسی،محل دادگستری،مرکز فرماندهی ، بسیج نیروهای نظامی و غیره بود.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فلسفه وجود مسجد ایستادگی در مقابل دشمنان است، ادامه داد: بیش از 75 درصد از شهدای انقلاب از محل مساجد عازم جبهه های حق علیه باطل شده و به مقام شهادت رسیده اند.

,

حجت السلام و المسلمین فتحی با بیان اینکه در روستای های زنجان یک مسجد کافی و به اندازه است، خاطرنشان ساخت: در شهر زنجان تعداد مساجد کم است.

,

وی در پایان تاکید کرد: جوانان آینده های این مملکت هستند و تا جایی که امکان دارد باید جوانان را به طرف مسجد فراخوانیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه