اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

تشکیل صندوق های قرض الحسنه اشتغالزایی در شهرستان شهرضا

تشکیل صندوق های قرض الحسنه اشتغالزایی در شهرستان شهرضا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: از جمله برنامه هایی که اجرای آن از هفته بسیج آغاز می شود تشکیل صندوق های اشتغالزایی است که با مدیریت مردم اداره می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشهرضانیوز؛ جواد داستانی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: پیشرفت همه جانبه کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند استفاده از نیروی انسانی توانمند و متعهد است تا در همه بخشها با روحیه انقلابی فعالیت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی ادامه داد: بسیج در طول تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ایران همواره با هدف تربیت نیروهای توانمند برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال کادرسازی بوده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: بسیجیان همواره آمادگی رزمی خود را در قالب فراخوان های گردانهای امام حسین(ع) و عاشورا ویژه برادران و گردان های الزهرا و کوثر ویژه خواهران حفظ کرده‌اند به همین دلیل در شرایط فعلی آماده مقابله با هرگونه تهاجمی هستند.

,

داستانی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر مردمسالاری دینی» 180 عنوان برنامه در سطح پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج و 15 قشر بسیج شهرستان اجرا می ‌شود.

,

وی ادامه داد: از هفته بسیج امسال اجرای طرح صندوقهای قرض الحسنه اشتغالزایی آغاز می شود، در این طرح ها با مشارکت مردم صندوقهای قرض الحسنه تشکیل و از عرصه های اشتغالزایی حمایت می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: اهدای پنج سرویس جهیزیه به افراد بی بضاعت، برگزاری همایش علمداران ولایت و برگزاری سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان باحضور سردار فدا- جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان، از جمله دیگر برنامه های این هفته است

,

داستانی تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه های این هفته در شهرستان طرح بسیجی محله محور است که به صورت گشتهای نیروهای بسیجی در محلات بدون استفاده از سلاح گرم برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: در این هفته دو تیم از پزشکان بسیجی با حضور در یکی از مناطق محروم اقدام به ویزیت رایگان مردم خواهند کرد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا اظهار کرد: در این هفته طرح کرامت یا به سوی نور در شهرستان اجرا می شود و با اجرای این طرح که ویژه پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان بود 25 نفر از معتادان شهرستان که 9 نفر از آنها زن بودند، درمان شدند.

,

داستانی با اشاره به وقوع زلزله در مناطق غربی کشور اظهار کرد: پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم به هموطنانمان در این مناطق هستند.

,

وی گفت: یکی از برنامه های بسیج در این هفته اجرای طرح شهید دکتر رهنمون باهدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مشاوره‌ای و ارائه الگوی مناسب از سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: در سال 95 در حوزه بسیج سازندگی با پرداخت تسهیلاتی به ارزش 20 میلیارد ریال زمینه ایجاد 245 عرصه و اشتغال حدود 360 نفر فراهم شد و در سال جاری نیز تسهیلاتی ابلاغی سپاه با محوریت صنایع تبدیلی ارائه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه