اخبار داغ

به همت حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه عشایری؛

طرح رهروان شهید فهمیده در اصلاندوز برگزار شد+تصاویر

طرح رهروان شهید فهمیده در اصلاندوز برگزار شد+تصاویر
دوره آموزشی فرماندهان و جانشینان واحدهای پوینده با عنوان طرح رهروان شهید فهمیده در اصلاندوز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،"حمزه محمدیان" فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز امروز در دوره طرح رهروان شهید فهیمده،هدف از برگزاری این دوره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید فهمیده و انتقال آن به نسل آینده عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار, امروز در دوره طرح رهروان شهید فهیمده،,

وی افزود:شرکت کنندگان نسبت به تقویم تشکیلاتی بسیج دانش آموزی،شرح وظایف،برنامه های ابلاغی و آشنایی با بسیج و ساختار بسیج دانش آموزی توجیه شدند.

, وی افزود:, شرکت کنندگان نسبت به تقویم تشکیلاتی بسیج دانش آموزی،شرح وظایف،برنامه های ابلاغی و آشنایی با بسیج و ساختار بسیج دانش آموزی توجیه شدند. ,

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی با بیان اینکه دوره آموزشی طرح رهروان شهید فهمیده به همت حوزه بسیج دانش آموزی و با همکاری آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار می شود افزود:در این دوره کلاسهایی نظیر احکام ،دانش آموز انقلابی،انقلابی گری و همچنین آسیب های فضای مجازی برگزار شده است.

, فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی با بیان اینکه دوره آموزشی طرح رهروان شهید فهمیده به همت حوزه بسیج دانش آموزی و با همکاری آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار می شود افزود:در این دوره کلاسهایی نظیر احکام ،دانش آموز انقلابی،انقلابی گری و همچنین آسیب های فضای مجازی برگزار شده است., دانش آموز انقلابی،انقلابی گری و همچنین آسیب های فضای مجازی برگزار شده است.,

حجت الاسلام والمسلمین حسین اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری در سخنانی با اشاره به ویژگی های دانش آموز انقلابی گفت:دانش آموز انقلابی کسی است که به دوستان،آشنایان،همکلاسی و خانواده محبت و احترام کند و دوم اینکه در مقابل دشمنان اقتدار داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه تحقیر،غیبت و مسخره دوستان و همکلاسان نباید در دانش آموز انقلابی وجود داشته باشد افزود:پسر و دختر انقلابی شاخصه های انقلابی را حفظ می کند و اسیر دشمن نمی شود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری بر لزوم حفظ عفت و حیا در بین دختران و زنان تاکید کرد و گفت:دختری که عفاف خود را حفظ می کند بهترین دختر روی زمین است.

,

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه دشمنان امروز از طریق جنگ نرم و شبکه های اجتماعی بدنبال تخریب افکار و اندیشه های جوانان ایران اسلامی است افزود:دانش آموزان با الگوگیری از سیره و روش زندگانی ائمه اطهار(ع)بخصوص حضرت زینب (س) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب نقشه های شوم دشمنان را خنثی سازند.

,

در پایان این دوره آموزشی حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی تشکیل یافت.

,

به گزارش ارس تبار،دوره آموزشی طرح رهروان شهید فهمیده با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اصلاندوز،فرماندهان و جانشینان واحدهای پویندگان در مدرسه پسرانه شهید باهنر و دخترانه راه زینب(س) اصلاندوز برگزار شد.

, ارس تبار,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه