اخبار داغ

به دنبال زلزله 5.4 ریشتری در پارس آباد مغان؛

فرماندار پارس آباد: تیم‌های امداد و نجات به روستاهای شهرستان اعزام شدند

فرماندار پارس آباد: تیم‌های امداد و نجات به روستاهای شهرستان اعزام شدند
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: به دنبال وقوع زلزله 5.4 ریشتری در پارس آباد مغان تیم‌های امداد و نجات به روستاهای شهرستان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر صمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آران مغان اظهار داشت: ساعت 23 و 17 دقیقه و 59 ثانیه چهارشنبه شب زلزله ای به بزرگی 5.4 ریشتر که کانون آن جمهوری آذربایجان می باشد شهرستان پارس آباد مغان را لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان,

وی با بیان اینکه بعد از وقوع زلزله نیروهای امدادی و مدیریت بحران شهرستان پارس آباد به حالت آماده باش درآمدند، گفت:  بعد از این وقوع این زمین لرزه دستور اعزام کلیه نیروهای نظامی و انتظامی، هلال احمر و اورژانس به روستاهای شهرستان صادر و تیم‌های مربوطه به روستاها اعزام شدند.

,

فرماندار پارس آباد افزود: این زمین لرزه در شهرستان پارس آباد سبب ترک خوردگی برخی از ساختمان‌های شهری شده اما گزارشی از میزان خسارت در روستاهای شهرستان در دسترس نیست.

,

صمدی تصریح کرد: کانون این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین لرزه منطقه "برده" کشور جمهوری آذربایجان بوده که به دلیل فاصله نزدیک با شهرهای شمالی استان اردبیل از جمله پارس آباد و اصلاندوز بخوبی در این مناطق احساس و موجب وحشت برخی از ساکنان این شهر و نیز روستاهای اطراف شد.

,

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان پارس آباد نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار آران مغان گفت: به دنبال وقوع زلزله در شهرستان پارس آباد مغان کمیته مدیریت بحران مرکز فوریتهای پزشکی پارس آباد مغان تشکیل و به کلیه مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس ۱۱۵ اعلان آماده باش کامل داده شد.

, خبرنگار آران مغان,

سیدمهدی موسوی اظهار داشت: شش تیم از مرکز فوریتهای پزشکی پارس آباد به منظور انجام ارزیابی اولیه به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده اند.

,

وی افزود: مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ پارس آباد با شش پایگاه عملیاتی در آماده باش کامل بسر می برد.

,

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان پارس آباد ضمن دعوت از تمامی شهروندان به آرامش و همکاری با نیروهای امدادی، درخواست کرد از اشغال غیرضروری تلفن های امدادی و خدماتی خودداری نمایند.

,

////

, ////,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه