اخبار داغ

حضور نویسنده کتابهای کودک در کتابخانه ای که مخصوص کودکان است

حضور نویسنده کتابهای کودک در کتابخانه ای که مخصوص کودکان است
در بیست و پنجمین گرامیداشت هفته کتاب، اسماعیل الله دادی نویسنده کتابهای کودک در کتابخانه تخصصی کودکان شهرستان تویسرکان حاضر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان:کتابخانه عترت شهرستان تویسرکان که تنها کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان این شهرستان است در هفته کتاب برنامه های متنوعی را برای پایه گذاری فرهنگ صحیح مطالعه بین کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان:,

معصومه بیات مسئول کتابخانه های تویسرکان اظهار داشت: اکثر کتابدران سعی دارند در هفته کتاب کودکان را به کتابخانه دعوت نمایند اما کتابخانه عترت با حرکتی فرهنگی کتابخانه را نزد کودکان برد. این کتابخانه با برگزاری نشست کتابخوان و نقاشی کودکان در دبستان مرضیه ، کودکان  را در حین انجام بازی و تفریح با کتاب اشنا کرد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

از دیگر فعالیت های این کتابخانه در هفته کتاب دعوت از  اسماعیل الله دادی نویسنده کتابهای کودک است. الله دادی با حضور در بین کودکان و نوجوانانی که در کتابخانه عترت تویسرکان عضو هستند در مراسم اختتامیه جام باشگاه کتابخوانی حیقوق نبی شرکت کرد.

, از دیگر فعالیت های این کتابخانه در هفته کتاب دعوت از  اسماعیل الله دادی نویسنده کتابهای کودک است. الله دادی با حضور در بین کودکان و نوجوانانی که در کتابخانه عترت تویسرکان عضو هستند در مراسم اختتامیه جام باشگاه کتابخوانی حیقوق نبی شرکت کرد.,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

 

,

, , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه