اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

موضوعات فرهنگی در اولویت برنامه های بسیج/ مسئولین باید قدر نعمت بسیج را بدانند

موضوعات فرهنگی در اولویت برنامه های بسیج/ مسئولین باید قدر نعمت بسیج را بدانند
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز رسالت فرهنگی بردوش همه ماست و موضوعات فرهنگی در اولویت برنامه های بسیج می باشد و بسیج باید در همه بخش ها وارد عمل شود و مطالبه گر باشد و مسئولین باید قدر نعمت بسیج را بدانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی روزگذشته در جمع اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان قاینات با اشاره به برنامه های بسیج گفت: در سال 96 برنامه های بسیج به سمت مسجد محوری رفته است و ما باید از ظرفیت مسجد برای جذب جوانان استفاده کنیم و در انجام برنامه های بسیج نباید از جایگاه مسجد غافل شویم و باید مسجد را در حول محور فعالیت های بسیج قرار دهیم..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی در ادامه افزود:بسیج طرح هایی شامل  مسجد محوری،طرح اعتلای بسیج با استفاده از گشت های محله محور و گرو ه های جهادی و طرح محله پاک برای شناسایی آسیب های اجتماعی در بین مردم و مبارزه با این آسیب ها.را در دست اقدام دارد.

,

سردار قاسمی با اشاره به اهمیت ویژه بسیج در جمهوری اسلامی گفت:به گفته حضرت امام(ره) بسیج برای جامعه ما یک برکت است و امروز علیرغم تمام هجمه های دشمن در عرصه  های فرهنگی جوان های ما آماده حضور در نبرد در جبهه های حق  علیه باطل هستند .

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در پایان گفت: امروز رسالت فرهنگی بردوش همه ماست و موضوعات فرهنگی در اولویت برنامه های بسیج می باشد و بسیج باید در همه بخش ها وارد عمل شود و مطالبه گر باشد و مسئولین باید قدر نعمت بسیج را بدانند.

,

دراین جلسه تعدادی از اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان به بیان اهداف وبرنامه های خود پرداختند.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه