اخبار داغ

دومین سمینار بزرگداشت روز حسابدار در قاین برگزار می شود

دومین سمینار بزرگداشت روز حسابدار در قاین برگزار می شود
گروه حسابداری دانشگاه بزرگمهر قاین به مناسبت روز بزرگداشت مقام حسابدار سمیناری را در روز 12 آذر برگزار میکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، حسنی دبیر علمی سمینار در جلسه‌ای که پیرامون اهداف و برنامه‌ریزی سیمنار برگزار شد،گفت: این سمینار به منظور نکوداشت روز حسابدار هرساله در سراسر ایران برگزار می‌شودوامسال  در قاین و توسط گروه حسابداری دانشگاه بزرگمهر این سمیناربرگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

 وی گفت: این سمینار با همکاری سازمان امور مالیاتی و اتاق بازرگانی استان خراسان جنوبی و انجمن علمی گروه حسابداری دانشگاه بزرگمهر و مؤسسه طنین فردای قاینات در روز یکشنبه دوازدهم آذر از ساعت 8 تا 12صبح در دانشگاه پیام نور قاین برگزار خواهد شد.

,

حسنی افزود:مدعوین این سمینار شامل حسابداران و حسابرسان مؤسسات دولتی و خصوصی، ادارات، بانک‌ها و... و دانشجویان و اساتید حسابداری خواهد بود.

,

 وی بیان  داشت: یکی از مباحث مهم که در این سمینار مطرح خواهد شد تهیه صورت‌حساب‌های مالی است که متأسفانه در اکثر شرکتها وادارات صورت حسابها براساس استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی نیست،ودراین سمینار این موضوعات آموزش داده خواهد شد.

,

حسنی با بیان این که  پول‌شویی به‌دلایلی افزایش یافته است و این امر موانعی را برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است گفت:مباحث حسابداری،فرهنگ سازی مالیاتی،وتوجه به اقتصاد بدون نفت،به همت دانشگاه بزرگمهر واداره کل امور مالیاتی آموزش‌های لازم داده خواهد شد.

,

وی ادامه داد:همچنین  در رابطه با مسائل مربوط به مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده آموزش های لازم ارائه خواهد شد.

,

 

,

 دبیر علمی سمینار با دعوت از کلیه حسابداران شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند و مرتبط با مباحث حسابداری برای شرکت در این سمینار گفت: شرکت در این سمینار هیچ هزینه‌ای برای شرکت‌کنندگان نداشته و کاملاً رایگان خواهد بود و برای سهولت برای علاقه‌مندان جهت شرکت در سمینار سرویس ایاب و ذهاب رایگان نیز در نظر گرفته شده است.

,

وی گفت:دکتر راستی ریاست تأمین اجتماعی شهرستان  از سخنرانان این همایش خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه