اخبار داغ

دومین نشست کارشناسان حوزه‌های هنری در کرج برگزار شد

دومین نشست کارشناسان حوزه‌های هنری در کرج برگزار شد
دومین نشست مشترک معاونین و مسئولین دفاتر هنری حوزه هنری استانهای همدان، قزوین و البرز به میزبانی حوزه هنری استان البرز برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل نگارانه؛ دومین نشست مشترک فرهنگی هنری استانهای همدان، قزوین و البرز روز چهارشنبه 24 آبان ماه در حوزه هنری البرز برگزار شد. این نشست یکروزه در ادامه جلسات مشترک استانی، با حضور معاونین فرهنگی هنری و مسئولین دفاتر هنری سه استان تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

در ابتدای نشست حسین بهزادی‌فر معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان البرز ضمن عرض خیر مقدم، هدف از برگزاری جلسات مشترک را هم افزایی و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود در استانهای دانست و به پیگیری مصوبات جلسه نخست اشاره نمود.

,

وی خاطر نشان کرد : مسئولین دفاتر هنری در زمینه تولیدات مشترک و استفاده از توانمندی‌های استانهای دیگر از کلی گویی پرهیز نموده و به مصادیق بپردازند تا بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج این جلسات را به صورت عینی و عملیاتی در تولیدات هر سه استان مشاهده نمود.

,

در ادامه تیمور آقامحمدی معاون فرهنگی و هنری استان همدان با تشکر و قدردانی از زحمات و مهمان نوازی حوزه هنری استان البرز این گونه جلسات را در راه تحقق اهداف کلان حوزه مفید و مؤثر ارزیابی نمود و بر استفاده از تجربیات استانهای مختلف در راه رسیدن به این اهداف تأکید نمود. وی به اجرایی شدن یکی از مصوبات جلسه پیشین اشاره کرد و از آن به عنوان آغاز حرکت تولید مشترک بین استانی یاد کرد و انجام این پروژه را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

,

حمیدرضا ملازینل معاون فرهنگی و هنری استان قزوین نیز از زحمات همکاران در استان البرز در برگزاری نشست تشکر نمود. وی استفاده از ظرفیت‌های مختلف سه استان را راهی بسیار مناسب جهت کمک به هنرمندان و محقق شدن اقتصاد هنر دانست و با اشاره به ایجاد شرایطی برای ارائه محصولات تولیدی هر استان در استانهای دیگر، این اتفاق را یکی از بهترین راه‌های کمک به هنرمندان خواند.

,

در ادامه بهزادی فر وضعیت موجود حوزه هنری استان البرز را از لحاظ امکانات سخت افزاری و شرایط نرم افزاری و همچنین روند و فرایندهای تولید و اجرای برنامه‌ها تشریح نمود.

,

وی همچنین چند پیشنهاد برنامه مشترک ارائه نمود و از مسئولین دفاتر هنری خواست تا در جلسات تخصصی بررسی بیشتری روی چگونگی اجرای آنها داشته باشند.

,

در بخش دوم این نشست، جلسات تخصصی دفاتر هنری به صورت مستقل برگزار گردید و در هر کدام از جلسات کارشناسان ضمن بررسی شرایط موجود و وضعیت مصوبات جلسه قبلی، ارائه نظر و پیشنهاداتی ارائه نمودند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه