اخبار داغ

چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی و پژوهشگران در این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش،با حضور جمعی از مدیران ادارات و سازمانهای دولتی اساتید دانشگاه و پژوهشگران، چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

در این همایش دو روزه علاوه بر حضور اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از کردستان و سایر استان‌های کشور چهار نفر از اساتید برجسته علوم مدیریت دانشگاه های تهران نیز سخنرانی خواهند کرد.

,

 

,

۹۷ مقاله به دبیرخانه چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی ارسال شده است که از این تعداد ۱۰ مقاله در قالب سخنرانی و ۴۲ مقاله هم به صورت پوستر ارائه می شود.

,

 

,

در همایش دو روزه فرهنگ سازمانی و منابع انسانی سه پنل تخصصی نیز در راستای مباحث اصلی همایش برگزار می شود و مدیران ادارات و سازمانهای دولتی با همراهی پژوهشگران و اساتید برجسته علمی مدیریت مسائل روز این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

,

 

,

قرار است در بخش پایانی همایش که روز پنجشنبه برگزار می شود مقالات برتر در بخش سخنرانی و پوستر نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

,

 

,

پدر علم منابع انسانی ایران در این همایش با بیان اینکه کارهای تحقیقاتی در خصوص مقایسه نسل جوان با نسل قدیم انجام شده است، اظهار داشت: در سازمان‌های دولتی سه نسل در حال فعالیت و کار هستند که دنیا را متفاوت می‌بینند و تفاوت‌ها بین این سه نسل چشم‌گیر است.

,

 

,

پروفسور ناصر میرسپاسی افزود: نسل‌های جوان امروزی در دنیا با توجه به فرهنگ‌های متفاوت شبیه به هم شده‌اند.

,

 

,

وی گفت: باید بدانیم نسل جوان چه می‌خواهد و به دنبال چه چیزی است و به آنها توجه کنیم و در راستای دستیابی به اهداف سازمان‌ها از «نوآوری و توانایی نسل جوان» استفاده شود.

,

 

,

پدر علم منابع انسانی ایران با بیان اینکه سرعت دستیابی نسل جوان به اطلاعات زیاد است، تصریح کرد: قضاوت نسبت به یکدیگر در بدو ملاقات در یک دهم ثانیه اتفاق می‌افتد؛ باید سازمان‌ها سیستم مدیریت منابع انسانی خود را با شرایط و ویژگی‌های نسل جوان تغییر دهند.

,

 

,

وی گفت: رفتار آدم‌ها در سیکل عمر متفاوت‌تر بوده اما محافظه کار بودن برای تحول و توسعه مناسب نیست و این مهم نیازمند وجود شجاعت است.

,

 

,

میرسپاسی با اشاره به متفاوت‌بودن نگاه و توقعات به سازمان‌ها افزود: تحولات علمی و تکنولوژی و سرعت دسترسی به اطلاعت در نسل جوان بالاتر است.

,

, ,

وی اظهار کرد: تعریف نسل جوان از موفقیت فرق می‌کند و در واقع با پدیده جدیدی در حوزه منابع انسانی مواجه هستیم و در سیستم مدیریت منابع انسانی جذب، تأمین و تعدیل نیروهای انسانی استراتژی‌های خاصی می‌طلبد.

,

 

,

پدر علم منابع انسانی ایران با اشاره به پیچیده بودن مدیریت منابع انسانی گفت: مدیریت سیستم منابع انسانی با فرهنگ بومی در ارتباط است اما متأسفانه به نیاز سنجی آموزش و بهسازی در سازمان‌ها توجه نمی‌شود و باید در این خصوص سیستم متوازن شکل بگیرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها گم شده و تقریباً فراموش شده است، گفت: تامین منافع سازمان‌ها، کارکنان و منافع جامعه از اهداف مدیریت منابع انسانی است.

,

 

,

پدر علم منابع انسانی ایران با اشاره به کمرنگ بودن مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای خاطر نشان کرد: متأسفانه در سازمان‌ها سوء استفاده کلان مالی می‌شود و این امر نشان دهنده لنگ بودن سیستم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه