اخبار داغ

هشدار پلیس فتا زنجان درخصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه زلزله کرمانشاه

هشدار پلیس فتا زنجان درخصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه زلزله کرمانشاه
رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه شاهد سوء استفاده برخی افراد از زلزله رخ داده در کرمانشاه هستیم، در خصوص کلاهبرداریهای اینترنتی به بهانه زلزله کرمانشاه هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی آدینه لو امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان،  ضمن عرض تسلیت به عموم مردم به ویژه بازماندگان عزیزان جان باخته در زلزله کرمانشاه، اظهار کرد:: متاسفانه شاهد سوء استفاده برخی افراد از حادثه پیش آمده هستیم به گونه‌ای که با تبلیغات جمع آوری کمک‌های مردمی در فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی از این احساس انسان دوستانه سوءاستفاده کرده و کلاهبرداری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

 وی ابراز کرد: تعدادی از افراد سودجو درفضای مجازی با ایجاد گروە و جلب اعتماد مردم, به بهانه کمک به مردم کرمانشاه با دادن شماره حساب  اقدام به اخذ پول از مردم می‌کنند درحالیکه به هیچ عنوان این کمک‌های جمع‌آوری شده به دست نیازمندان آن نمی‌رسد.

,

رئیس پلیس فتای استان زنجان با بیان اینکه شهروندان  وعموم مردم به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و برای کمک به زلزله زدگان حتما ازطریق نهاد های معتبرمثل هلال احمر اقدام کنند، عنوان داشت: برای  کسب هر گونه  اطلاعات در خصوص زلزله کرمانشاه حتما از طریق رسانه ملی مثل تلویزیون و رادیو اقدام کرده ، و به شایعات بوجود آمده نیز توجه نکنند.

,

آدینه لو با اشاره به آدرس سایت و ایمیل پلیس فتا آن را دریچه ارتباطی با شهروندان خواند و گفت: پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌کند در صورت مواجهه با موارد مشکوک را به 110 یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه