اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان زنجان خبر داد

کاهش 35 درصدی بارندگی در زنجان نسبت به سال زارعی 95/نفوذ سامانه بارشی به استان از روز یکشنبه

کاهش 35 درصدی بارندگی در زنجان نسبت به سال زارعی 95/نفوذ سامانه بارشی به استان از روز یکشنبه
کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: میزان بارندگی ها در استان زنجان نسبت به سال زارعی 95 با کاهش 35 درصدی همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سونا صرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت هوای استان زنجان در امروز و 24 ساعت آینده اشاره کرد واظهار داشت: هوای امروز زنجان صاف تا قسمتی ابری و بعد از ظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه شرایط جوی پایدار برای فردا پیش بینی می شود، ابراز کرد: شرایط جوی پایدار در زنجان برای روز های جمعه و شنبه پیش بینی می شود.

,

کارشناس هواشناسی استان زنجان از نفوذ سامانه بارشی به استان خبر داد و عنوان کرد: سامانه بارشی از روز یک شنبه به استان نفوذ می کند که بارندگی های در حد پراکنده و متوسط خواهد بود.

,

صرفی به سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: گرماب با 5 درجه زیر صفر سردترین و آببر با 19 درجه بالای صفر گرمترین ایستگاه هواشناسی را به نام خود ثبت کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه دمای فعلی زنجان یک درجه زیر صفر است و نسبت به 24 ساعت گذشته 3 درجه کاهش داشته است، اضافه کرد: دمای هوا امروز و فردا در زنجان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

,

کارشناس هواشناسی استان زنجان به میزان بارندگی ها در استان زنجان از اول سال زراعی(اول مهر ماه) تا 24 آبان ماه اشاره کرد و ادامه داد: میزان بارش ها در استان زنجان 21.8 میلی متر بوده است.

,

صرفی با بیان اینکه میزان بارش ها در استان زنجان نسبت به میانگین بلند مدت کاهش 59 درصدی داشته است، خاطرنشان ساخت: میزان بارندگیها در استان زنجان نسبت به سال زراعی گذشته 35 درصد کاهش داشته است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه