اخبار داغ

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 9 فقره کلاهبرداری در اسفراین

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 9 فقره کلاهبرداری در اسفراین
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 9 فقره کلاهبرداری در اسفراین خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، سرهنگ "جاوید مهری" فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد شکایت توسط شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به روش های مختلف، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین , سپهرآیین ,

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با بررسی اظهارات شاکیان پرونده و شناسایی چهره متهم در سیستم چهره نگاری پلیس آگاهی، متهم را که با خودروی خود در سطح شهر در حال تردد بود را رویت کردند و ماموران با هماهنگی مقام قضایی سریعا به تعقیب متهم پرداختند و وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند

,

سرهنگ مهری در ادامه افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این متهم اهل یکی از استان های مجاور و یکی از کلاهبرداران حرفه ای  می باشد.

,

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 9 فقره کلاهبرداری اعتراف کرد و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان از تمام شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک در سطح شهر سریعا موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه