اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه خبرداد:

اکیپ های پزشکی به صورت دوره ای در حال اعزام به مناطق زلزله زده هستند

اکیپ های پزشکی به صورت دوره ای در حال اعزام به مناطق زلزله زده هستند
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه از اعزام اکیپ های پزشکی و درمانی این شهرستان به مناطق زلزله زده به صورت دوره ای خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز امید محمدی در گفتگو با خبرنگار سراب خبر با اشاره به انتقال نیروهای پزشکی و درمانی به مناطق زلزله زده اظهار داشت: پس از وقوع زلزله و از همان نخستین شب حادثه نیروهای امدادی و پزشکی در شهرستان قروه برای انتقال به مناطق زلزله زده بسیج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سراب خبر,

وی افزود: در همان شب نخست یک دستگاه آمبولانس به همراه 2 نفر امدادگر و یک نفر تکنسین فوریت های پزشکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند و پس از آن نیز به صورت دوره ای اکیپ پزشکی شامل دو پزشک و پرستار و کارشناس بهداشت محیط و ماما به این مناطق اعزام شده اند.

,

محمدی خاطر نشان کرد: اعزام دوره ای و برنامه ریزی شده آمبولانس و امدادگر به صورت تیمی هر 48 ساعت یکبار تعویض و تمدید می شود.

,

وی ادامه داد: همچنین تاکنون کمک رسانی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه در احداث بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سرپل ذهاب نیز صورت پذیرفته است.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان قروه از کمک های نقدی و غیر نقدی پرسنل این مجموعه به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: ارسال مواد غذایی و بهداشتی به طور مرتب و دوره ای در حال انجام است.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه