اخبار داغ

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی:

موکب‌داران اربعین استان مرکزی برای خدمت به زلزله زدگان «یا حسین» گفتند+تصاویر

موکب‌داران اربعین استان مرکزی برای خدمت به زلزله زدگان «یا حسین» گفتند+تصاویر
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: تعدادی از موکب داران استان مرکزی برای کمک به هموطنان زلزله زده اعلام آمادگی کرده‌اند و به همت خیرین و هیأت‌های مذهبی،موکب هایی جهت طبخ و توزیع غذا در استان کرمانشاه برپا خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجفی نظام آبادی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز،ضمن ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده گفت: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، به موکب‌های اربعین حسینی استان مرکزی فراخوانی ارسال شد تا توان خود را در جهت کمک به مناطق زلزله زده بسیج کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز, اراک امروز,

نظام آبادی اظهار کرد: محبان اهل بیت علیهم السلام و زائران و خادمان اربعین حسینی استان مرکزی این بار برای کمک به هموطنان زلزله زده با ندای «لبیک یا حسین» وارد میدان خدمت می‌شوند.

,

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال ساماندهی خادمان اهل بیت علیهم السلام و موکب‌ها جهت اعزام به کرمانشاه هستیم، افزود: طی روزهای اخیر با همکاری مسئولان استانی، کمک‌هایی توسط موکب‌ها و ستادهای بازسازی عتبات استان‌ به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: موکب داران استان مرکزی محموله هایی را شامل آب معدنی، تخم مرغ، پتو و سایر اقلام خوراکی به کرمانشاه ارسال کرده‌اند.

,

وی گفت: ارسال این کمک‌ها در حالی است که بسیاری از خادمان موکب‌ها به تازگی وارد کشور شده یا در حال بازگشت هستند با این حال برای کمک به هموطنان اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی خاطرنشان کرد: با همت خیرین و هیات‌های مذهبی تعدادی موکب جهت طبخ و توزیع غذا میان هموطنان زلزله زده در استان کرمانشاه برپا خواهد شد.

,

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه