اخبار داغ

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد خشک سرما زده بارانی می شود/کشاورزان کشت و کار خود را به زودی شروع می کنند

کهگیلویه و بویراحمد خشک سرما زده بارانی می شود/کشاورزان کشت و کار خود را به زودی شروع می کنند
مدیرکل سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق مدل های بررسی شده هواشناسی بارش ها در روز دوشنبه آینده در استان شروع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج الله شکوهی پور در گفت و گو با صبح زاگرس، با بیان اینکه طبق مدل های بررسی شده بارش برف و باران در روز دوشنبه 29 آبان ماه در استان شروع می شود، افزود: طبق این بررسی ها بارش های زمستانی تا آخر اسفند ماه نسبت به بارش های بلند مدت در سطح استان نرمال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار این سایت خبری مبنی بر اینکه آیا مردم استان در سال جاری بارش برف را خواهند دید ، اظهار کرد: از الان مشخص نیست چرا که یک مقطع خاصی برف می بارد .

,

مدیرکل سازمان هواشناسی استان با بیان اینکه امسال وضعیت بارندگی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، تصریح کرد: تا به الان هیچ گونه بارشی در استان نداشتیم که امیدواریم اگر نقشه ها و داده های هواشناسی تغییر نکند بارش باران هفته آینده در استان شروع می شود.

,

شکوهی پور به وضعیت خشک سالی در استان اشاره داشت و یادآور شد: در حدود 62.1 درصد خشک سالی متوسط، 35.7 درصد خشک سالی شدید و 2.2 درصد خشک سالی بسیار شدید در سال گذشته داشتیم.

,

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کشاورزان کشت خود را چه موقع شروع کنند، ادامه داد: از هفته اینده کشاورزان کشت و کار خودشان را شروع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه