اخبار داغ

درخشش نیشابور در چهارمین جشنواره ملی مروجین کتابخوانی

درخشش نیشابور در چهارمین جشنواره ملی مروجین کتابخوانی
چهارمین جشنواره ملی تقدیر از مروجین کتابخوانی با برتری مروجان کتابخوانی نیشابور در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تهران به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس کرخی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز گفت: در چهارمین جشنواره ملی تقدیر از مروجین کتابخوانی از افراد و گروه‌های مختلف در زمینه ترویج کتابخوانی به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی تقدیر از مروجین کتابخوانی ارسال شد که علاوه بر ارزیابی این آثار، در بخش‌های ویژه شامل معلمین، امامان جماعت، کتابداران، کتابفروشی‌ها، مهدکودک‌ها، نهادهای صنفی، صنعتی و خدماتی و همچنین بخش بین‌الملل، از مروجین کتابخوانی تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی افزود: کتاب و کتابخوانی یک شاخص جدی به شمار می‌رود، جامعه‌ای که بیشتر کتاب بخواند، مدنی‌تر، عقلانی‌تر و توسعه‌یافته‌تر از سایر جوامع است.

,

 

,

کرخی خاطرنشان کرد: کسب عنوان پایتختی کتاب ایران توسط ابرشهر نیشابور باعث ثمرات ارزشمندی در حوزه کتاب و کتابخوانی شد.

,

 

,

وی یادآور شد: گروه‌های مروج کتابخوانی، داوطلبانه و عاشقانه، مبتکرانه و خلاقانه، نیازسنجانه و معطوف به گروه‌های هدف را در کارنامه خوددارند که خوشبختانه نیشابور از سرآمدان این حرکت های فرهنگی است.

,

 

,

کرخی بیان کرد: در چهارمین جشنواره ملی مروجین کتابخوانی در بخش خصوصی، هادی غفوری منش از نیشابور با عنوان پیاده رو سفید ودر بخش نشان استمرار، کیمیا امینی از انجمن کودک ونوجوان سیمرغ نیشابور به چهارمین جشنواره ملی تقدیر از مروجین کتابخوانی دعوت و تقدیر شدند.

,

 

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور تصریح کرد: برگزیدگان نیشابوری لوح سپاس، تندیس و هدیه خود را از محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید غلامی جلسه مدیرعامل خانه کتاب و دبیر هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و علی‌اصغر سیدآبادی مدیرکل دفتر مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دریافت کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه