اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز خبر داد؛

اجرای طرح کرامت ۲ در 10 منطقه حاشیه نشین البرز/ رزمایش مدیریت بحران توسط سپاه در هفته بسیج برگزار می شود

اجرای طرح کرامت ۲ در 10 منطقه حاشیه نشین البرز/ رزمایش مدیریت بحران توسط سپاه در هفته بسیج برگزار می شود
سردار سید یوسف مولایی گفت: طرح کرامت ۲ در ده نقطه از استان البرز با محوریت امنیت، آموزش، بهداشت اجتماعی و ... در خط 4 حصار، مهدی آباد، ملک آّباد اجرایی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه استان البرز در آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های این مناسبت خدمات رسانی و امور اجتماعی را از جمله محورهای مد نظر  فعالیت توسط سپاه عنوان کرد و گفت: خدمات پزشکی و درمانی با محوریت مساجد از جمله برنامه های دیگر بوده و طرح هجرت یک در استان نیز در قالب خدمات پزشکی اجرایی شده است. 

سردار سید یوسف مولایی توزیع بسته های بهداشتی و درمانی، ویزیت رایگان، برگزاری کلاس های آموزشی، تست غربال گری و اعزام پزشکان به مناطق محروم را از جمله فعالیت های دیگر سپاه در هفته بسیج اعلام کرد و افزود: خدمات عمرانی و سازندگی به صورت ویژه تر از دیگر ایام سال در البرز دنبال می شود. 

وی به ارائه خدمات به خانواده های دارای دو معلول در قالب تفاهم نامه ای با بهزیستی اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش های اقتصاد خانوادگی، تهیه جهیزیه برای نوعروسان از جمله اهداف دیگر سپاه در هفته بسیج خواهد بود و طرح کرامت ۲ در ده نقطه از استان البرز با محوریت امنیت، آموزش، بهداشت اجتماعی و ... در خط 4 حصار، مهدی آباد، ملک آّباد اجرایی خواهد شد.

سردار مولایی به تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان البرز در راستای محرومیت زدایی دو دهستان اشاره و تصریح کرد: توسعه اشتغال خانگی و ارائه تسهیلات کم بهره در راستای اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف سپاه در راستای توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب است و پروژه های اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج بهره برداری خواهد شد.

فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی در راستای ساخت 400 واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو یا سه معلول برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های دیگر هفته بسیج عنوان کرد و گفت: گردهمایی بسیجان و برگزاری مسابقات نظامی، رزمایش مدیریت بحران، برپایی پارک خلاقیت در شمال کرج (نورالشهدا)، افتتاح مرکز رشد و خلاقیت برگزاری دوره های علمی و رباتیک توسط بسیجیان، معرفی چهره های برتر در حوزه فضای مجازی، برگزاری پرسشگری گفتمان بسیج در فضای مجازی و گلباران مزار شهدا و اجرای جشنواره من هنرمند مدافع حرم هستم را به عنوان دیگر برنامه های سپاه در هفته بسیج اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه