اخبار داغ

با تنظیم نامه ای انجام شد:

همکاری سه عضو شورا در ردصلاحیت شهردار منتخب کردکوی

همکاری سه عضو شورا در ردصلاحیت شهردار منتخب کردکوی
محمدرضا شریف موسوی، رسول فیروزیان و رضا روشناسان با ارسال نامه ای به رئیس شورای شهر کردکوی خواستار بر ردصلاحیت شهردار منتخب کردکوی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ مدتهاست که موضوع انتخاب شهردار کردکوی بعنوان تیتر مهم رسانه های شهرستانی و استانی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

موضوعی که با کش و قوس های فراوانی روبرو بوده و همچنان با مشکلاتی مواجه است.

,

سه تن از اعضای شورای شهر محسن تربتی نژاد فرزند نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس را بعنوان گزینه نهایی مطرح کردند.

,

با انتخاب محسن تربتی نژاد بعنوان گزینه نهایی، سه تن از اعصای موافق تربتی نژاد مورد مواخذه و هجمه بسیاری از مردم، فعالان سیاسی، اجتماعی و رسانه ای قرار گرفتند اما آنان همچنان بر انتخاب خود تأکید داشتند.

,

عده ای بر ماندن محسن تربتی نژاد تأکید دارند و عده ای هم بر عدم صلاحیت وی بعنوان شهردار کردکوی اشاره می کنند و خواستار رد صلاحیت وی هستند.

,

در جلسه قبلی شورای شهر کردکوی نیز قرار بود براساس صحبت‎ها در جلسه تعیین و تکلیف انتخاب شهردار اعضای شورای شهر نسبت به انتخاب سرپرست و یا باقی‌‎ماندن آن در این جلسه اقدام کنند و حال پس از گذشت تقریبا 10 روز از این ماجرا و پایان‌یافتن وقت قانونی در صحن علنی شورای شهر کردکوی، استعفاء شهردار منتخب جوان از سوی محمدرضا شریف موسوی مطرح شد.

,

اما امروز نیز نامه ای با امضا سه تن از اعضای شورای شهر کردکوی در رسانه ها منتشر شد که خطاب به آقای امید دانشیار رئیس شورای اسلامی شهر کردکوی تنظیم شده است.

,

در این نامه آمده است؛

, در این نامه آمده است؛,

احتراما پرور معرفی آقای محسن تربتی نژاد بعنوان شهردار پیشنهادی توسط جنابعالی طی جلسه مخدوش و فاقد امضاء کامل اعضاء به اطلاع می رساند از آنجایی که حسب بررسی های بعمل آمده از مدارک ارائه شده توسط نامبرده مسجل گردیده که مشارالیه سوابق اجرایی لازم جهت احراز تصدی شهردار را وفق آئین نامه اجرایی از ماده 76 قانون موضوعه نداشته و در واقع فاقد شرایط مصرح در آئین نامه مذکور می باشد، لذا مقتضی است با عنایت به بند « د » تبصره 4 ماده 76 مجموعه قوانین تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی شهر در خصوص فقدان شرایط احراز آقای محسن تربتی نژاد بعنوان شهردار، نسبت به تسریع جهت تشکیل جلسه با دستور کار انتخاب شهردار با قید فوریت اقدام نمایند.

,

بدیهی است مسئولیت عدم اقدام بموقع و قانونی متوجه جنابعالی خواهد شد.

,

همانطور که مشاهده کردید محمدرضا شریف موسوی، رضا روشناسان و رسول فیروزیان سه تن از اعضای شروای اسلامی شهر کردکوی پای این نامه را امضاء کردند تا به این انتخاب پر حاشیه در کردکوی خاتمه دهند.

, محمدرضا شریف موسوی، رضا روشناسان و رسول فیروزیان, محمدرضا شریف موسوی، رضا روشناسان و رسول فیروزیان,

نکته جالب این نامه همراهی و همگامی محمدرضا شریف موسوی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر کردکوی با دو عضو دیگر این شوراست که اگر این همراهی به همین شکل ادامه پیدا کند می توان گفت ترکیب اعضا تغییر خواهد کرد و این تغییر در تصمیم گیری های پیش رو بسیار تأثیرگذار خواهد شد.

,

منتظر می مانیم تا ببینیم اعضای محترم شورای اسلامی شهر کردکوی برای آینده شهر و مردم کردکوی چه تصمیماتی خواهد گرفت.

,

نکته مهمی که اعضای محترم شورای اسلامی شهر کردکوی باید به آن توجه داشته باشند این است که مدتهاست بیشتر وقت شورا به امور مربوط به انتخاب شهردار سپری شد، لذا این موضوع نباید آنچنان طولانی و ادامه دار شود و مشکلات، درخواست ها و نیازمندی های مردم در هیاهوی انتخاب شهردار فراموش شود.

,

اعضای شورای شهر کردکوی باید هر چه زودتر با انتخاب شهرداری باتجربه و کارآمد و با وجهه خوب و سالم به پیشرفت و توسعه شهر کردکوی کمک کنند و همچنین بعنوان نمایندگان مردم در صحن شورا به مشکلات و درخواست های مردم جامه عمل بپوشانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه