اخبار داغ

بازسازی 5 روستای زلزله زده به البرز واگذار شد/ اسکان 50 نفر از همراهان مصدومان زلزله در کرج/ توزیع روزانه 5 هزار پرس غذای گرم بین زلزله زدگان توسط سپاه البرز

بازسازی 5 روستای زلزله زده به البرز واگذار شد/ اسکان 50 نفر از همراهان مصدومان زلزله در کرج/ توزیع روزانه 5 هزار پرس غذای گرم بین زلزله زدگان توسط سپاه البرز
به دنبال زلزله 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه دستگاه های اجرایی استان البرز تمام توان و ظرفیت خود را برای کمک به هم وطنان کُرد غرب کشور به کار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، به دنبال زلزله 7.3 ریشتری شامگاه یک شنبه (21 آبان) در مرز میان ایران و عراق در استان کرمانشاه دستگاه های اجرایی استان البرز تمام توان و ظرفیت خود را برای کمک به هم وطنان کُرد غرب کشور به کار گرفتند. 

مهرداد بابایی رئیس مرکز مدیریت و حوادث البرز با اشاره به پذیرش ۶۶ نفر از هموطنان زلزله زده کرمانشاه در بیمارستان مدنی کرج گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی البرز با اعزام دو دستگاه اتوبوس و آمبولانس و ۲۳ دستگاه آمبولانس به همراه ۵۵ نفر مسئولان نیروهای عملیاتی کارشناس و تکنسین فوریت های پزشکی در دو نوبت مصدومان را ضمن ارائه خدمات درمانی به بیمارستان های کرج انتقال دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
 
,
, ,

همچنین فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه بسیجیان البرز اعلام آمادگی کرده اند تا در همه عرصه ها از جمله سازندگی، تامین مایحتاج، ایجاد امنیت و .... به مناطق زلزله زده اعزام شوند به خبرنگار تیتر1، گفت: اطلاع رسانی در سطح پایگاه، حوزه، ناحیه و اقشار صورت گرفته است و جمع آوری اقلام مورد نیاز جمله البسه و مواد غذایی انجام شده است و چند خودرو از یگان سپاه امکانات هلال احمر و سپاه را به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند. 

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه شب گذشته 4 دستگاه خوردو و امروز چهارشنبه 6 کامیون آماده حرکت شده اند از انجام هماهنگی های لازم توسط مسئول سازندگی استان البرز خبر داد و افزود: بازسازی 5 روستا به استان البرز واگذار شده و 25 کامیون تجهیزات واصل شده است وگروه های جهادی آماده اعزام هستند. 

وی با اشاره به اینکه ناحیه ساوجبلاغ اعلام آمادگی کرده است 74 هزار غذای گرم را می تواند برای زلزله زدگان تامین کند و توزیع روزانه 5 هزار پرس غذای گرم از امروز چهارشنبه توسط سپاه البرز بین زلزله زدگان استان کرمانشاه آغاز شد اظهار داشت: ناحیه امام سجاد اعلام آمادگی برای تامین 13 هزار غذای گرم کرده است اما مدیریت توزیع در مناطق زلزله زده شرایط مطلوبی ندارد.
,
, تیتر1,
,
,
,
,
 
,
, ,

و اما اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج اعلام کرد که حدود 50 نفر از همراهان مصدومان زلزله کرمانشاه در بخش رفاهی باشگاه فرهنگی میلاد وابسته به شهرداری کرج اسکان یافتند و ضمن برخورداری از مکان خوابگاهی از سایر امور رفاهی بهره مند شدند.
 
بر اساس اعلام این اداره افراد مذکور تا پس از ترخیص مجروحان زلزله از بیمارستان از خدمات رفاهی رایگان شهرداری کرج استفاده خواهند کرد.
 
اخبار و گزارش های تکمیلی در راستای کمک دیگر دستگاه های اجرایی استان البرز به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه متعاقبا در شبکه خبری تحلیلی تیتریک منتشر خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه