اخبار داغ

آبان برای ورزش بهارستان ماه طلایی شد + تصاویر

آبان برای ورزش بهارستان ماه طلایی شد + تصاویر
ورزشکاران شهرستان بهارستان در این روزها در هر رشته ورزشی برای شهرستان خود افتخار آفرینی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ همگام با تلاش مسئولان شهرستان بهارستان به‌منظور بهبود شرایط سرانه‌های ورزشی شهرستان و مصاحبه‌های امید بخش آن‌‌ها، جوانان بهارستانی نیز از تلاش و کوشش خود در زمینه‌های ورزشی و میادین مختلف دست برنداشته و روز به روز به افتخارات ورزشی بهارستان می افزایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش تیم ووشو شهرداری شهرصالحیه در مسابقات قهرمانی جوانان استان تهران با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز بار دیگر استعدادهای جوانان شهرستان بهارستان را در زمینه ورزش‌های رزمی به نمایش درآورد.

,

گفتنی است که ورزشکاران شهرصالحیه که با مربیگری استاد عبادی و حمایت امور ورزش شهرداری صالحیه در شهرقدس به مصاف رقیبان خود رفتند هر سه مدال طلا تا برنز را در چهار فقره به نام شهرستان بهارستان و تیم خود ثبت کردند تا استعدادهای خود را در یک میدان رسمی برای بازشگایی درهای موفقیت به نمایش بگذارند.

,

همچنین تیم بهین اور خردسالان شهرستان بهارستان با ثبت رکوردی جدید و با 14 برد و بدون باخت و با کسب 142 امتیاز در لیگ برتر استان تهران مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به نام شهرستان بهارستان ثبت کردند.

,

روزهای پایانی آبان ماه به قدری برای ورزش شهرستان بهارستان درخشان است که می توان در تمامی رشته‌ها به مدال آوری‌های جوانان این شهرستان اشاره کرد، اما از جمله این افتخارات می توان به انتخاب رسول دهقان‌نژاد به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشتی و شایان جلیل‌زاده و امیرحسین مقصودی جوانان با استعداد بهارستانی به عنوان کشتی‌گیر تیم ملی جوانان در مسابقات بین المللی جام شاهد اشاره کرد.

,

درپایان لازم به ذکر است که اصغر محمدی ورزشکار ارزنده نسیم شهری در مسابقات بادی بیلدینگ جهانی آنتالیا توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

,

*گزارش تصویری:

, *گزارش تصویری:, *گزارش تصویری:]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه