اخبار داغ

مسئول نمایندگی صنعت و معدن درمیان خبر داد

سرمایه گذاری بیش از 12 میلیارد ریال در حوزه صنعت شهرستان درمیان

سرمایه گذاری بیش از 12 میلیارد ریال در حوزه صنعت شهرستان درمیان
مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان گفت: صدور دو فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال جاری سرمایه گذاری بالغ بر 12 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهرستان انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صادقی، مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان، در گفتگو با  وحدت درمیان، اظهار کرد : با صدور دو فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال جاری سرمایه گذاری بالغ بر 12 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهرستان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

 

,

وی افزود: این پروانه های بهره برداری در زمینه تولید بتن آماده و آجر فشاری صادر شده است.

,

 

,

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان بیان کرد: با فعالیت این دو واحد برای 22 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

,

 

,

صادقی عنوان کرد: در حال حاضر مجموع پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در این شهرستان هشت فقره است و میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها بالغ بر پنج هزار و 340 میلیارد ریال بوده که زمینه اشتغال برای 768 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

,

 

,

وی با اشاره به وجود ناحیه صنعتی با زیرساخت‌های مناسب و همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های صنعتی و معدنی شهرستان درمیان از کلیه سرمایه گذاران خصوصا مردم این شهرستان که در سایر شهرستان ها و استان ها ساکن می باشند جهت سرمایه گذاری در این شهرستان و ناحیه صنعتی اسدیه دعوت نمود.

,

 

,

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان همچنین با اشاره به آغاز فعالیت کارخانه سیمان باقران از ابتدای سال جاری بر اهمیت بازگشایی و رونق بخشی مجدد بازارچه مرزی میل 73 تاکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه