اخبار داغ

ارسال بزرگترین محموله کمک به زلزله زدگان از کوچکترین شهرستان/ارسال بیش از 90 دستگاه خودرو کمک به زلزله زدگان

ارسال بزرگترین محموله کمک به زلزله زدگان از کوچکترین شهرستان/ارسال بیش از 90 دستگاه خودرو کمک به زلزله زدگان
مردم نوعدوست شهرستان سروآباد امروز بزرگترین محموله کمک های مردمی خود را برای کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه در قالب 90 دستگاه خودروی سبک و سنگین ارسال نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هورامانات، مردم نوع دوست شهرستان سروآباد در روستاها و شهرهای آن بزرگترین محموله از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را امروز و در قالب 90 دستگاه خودروی سبک و سنگین به مردم زلزله زده استان کرمانشاه اهدا نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هورامانات, هورامانات, هورامانات, ، مردم نوع دوست شهرستان سروآباد در روستاها و شهرهای آن بزرگترین محموله از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را امروز و در قالب 90 دستگاه خودروی سبک و سنگین به مردم زلزله زده استان کرمانشاه اهدا نمودند.,

 

,

مردم شهرستان سروآباد همگام با سایر شهرستان های استان کردستان به صورت خودجوش در حال ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی خود برای مناطق زلزله زده هستند به طوریکه امروز طی یک محموله بزرگ و در قالب 90 دستگاه خودروی سبک و سنگین اقلام ضروری شامل پتو، مواد غذایی برنج، کنسرو، تن ماهی، خرما، نان، بسکویت، آبمیوه، کیک، شیر و برخی لوازم بهداشتی و شوینده را برای کمک به هموطنان خود در استان کرمانشاه فرستادند.

,

 

,

رئیس سازمان هلال احمر شهرستان سروآباد در این باره به خبرنگار ما گفت: علارغم اینکه این شهرستان یکی از کوچکترین شهرستانهای استان کردستان می باشد اما با ارسال محموله با این بزرگی دریا دلی خود را بار دیگر بر ایرانیان اثبات نموده و بیت معروف بنی آدم اعضای یکدیگرند را به طور کامل معنا نمودند.

,

 

,

رمضانی درباره جزئیات کمک های جمع آوری شده در این شهرستان تصریح کرد: در شهر سروآباد 19 دستگاه خودرو، شهر هورامان 35 دستگاه خودرو، روستای دزلی 14 دستگاه، روستاهای درکی، بیساران، گواز، کرآباد و ژنین نیز 22 دستگاه خودروی سبک و سنگین بوده است.

,

 

,

شایان ذکر است که تعدای از اهالی شهرستان سروآباد به منظور کمک رسانی و توزیع این محموله ها در بین مردم زلزله زده به صورت خود جوش عازم مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه شدند.

,

 

,

اگرچه بیش از 117 منزل مسکونی در شهرستان سروآباد طی زلزله اخیر خسارت دید، اما این روز‌ها مردم نوعدوستش به حمایت از مردم کرمانشاه برخاسته اند و این امر قابل ستایش و ستودنی است.

,

 

,

تصاویر بیشتر از ارسال کمک های مردمی در شهرستان سروآباد

, تصاویر بیشتر از ارسال کمک های مردمی در شهرستان سروآباد, تصاویر بیشتر از ارسال کمک های مردمی در شهرستان سروآباد, تصاویر بیشتر از ارسال کمک های مردمی در شهرستان سروآباد,

, ,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه