اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی فردیس:

کشف و‌معدوم سازی ۲۲۶ کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد در فردیس

کشف و‌معدوم سازی ۲۲۶ کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد در فردیس
راهنورد به بازدید های انجام شده طی چند روز گذشته اشاره کرد و‌ بیان داشت: طی این بازرسی ها ۲۲۶کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی فاسد و‌غیرقابل استفاده کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی راهنورد رئیس اداره دامپزشکی فردیس امروز (پنج شنبه) در گفتگو با پایگاه خبری فردیسان اظهار داشت: طی بازرسی‌های  انجام شده با حضور اداره دامپزشکی ،اصناف و تعزیرات شهرستان فردیس یک‌ واحد عرضه فرآورده خام دامی پلمپ شد.راهنورد به بازدید های انجام شده طی چند روز گذشته اشاره کرد و‌بیان داشت: طی این بازرسی ها ۲۲۶کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی فاسد و‌غیرقابل استفاده کشف و ضبط  شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۱۳ کیلوگرم مواد غیربهداشتی  نیز در این بازرسی ها معدوم شد، تصریح کرد: غیرقابل استفاده بودن این مواد مشهود و تمامی مواد کشف شده معدوم شد.رئیس اداره دامپزشکی با بیان اینکه بازرسی در سطح شهرستان به صورت مستمرانجام می شود افزود: کنترل بهداشت فرآورده‌های دامی، حفاظت و نگهداری از محصولات خام در دستور کار قرار دارد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه بازرسی از رستوران‌ها، مطبخ‌ها و غیره سه روز در هفته انجام می‌شود، بیان داشت: برخورد با موارد غیربهداشتی و تخطی از قوانین اجرا وبرخورد با واحدهای غذایی در چهارچوب قانون انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه