اخبار داغ

9 آذر ماه:

اجلاس ایثارگران آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

اجلاس ایثارگران آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
مسئول کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی گفت: اجلاس ایثارگران این کنگره با حضور ایثارگران و خانواده های معظم شهداء و مسئولین استانی و کشوری در ارومیه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی پیام در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: در راستای کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی فرصت مغتمی ایجاد شده تا با همکاری تمام دستگاه های اجرایی برخی خلأهای موجود در زمینه تجلیل از یاران و حامیان واقعی انقلاب که در سخت ترین شرایط حامی امنیت مردم و نوامیس مردم شده اند، به عمل آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اینکه در آذربایجان غربی بیش از ۶۰۰ هزار ایثارگر وجود دارد، گفت: ایثارگران در زمان نیاز درس و دانشگاه و کسب و کار خود را رها کرده و برای دفاع از میهن اسلامی به فتوای رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

,

مسئول کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید استان و مشاور استاندار آذربایجان غربی، در امور ایثارگران افزود: ایثارگران بدون توقع و انتظار و فقط برای ادای دین خود در عرصه جهاد حاضر شدند بنابرین باید حرمت خون شهداء حفط شده و قدردان رزمنده ها باشیم.

,

وی، به مأموریت های کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهداء و برگزاری اجلاسیه ایثارگران از جمله مهم ترین برنامه های این کمیته است.

,

پیام، ادامه داد: اجلاس ایثارگران ۹ آذرماه با حضور ایثارگران و خانواده های معظم شهداء و مسئولین استانی و کشوری برگزار می شود و حضور مسئولین مربوطه کشوری در این استان فرصتی خواهد بود برای آشنایی بیشتر آن عزیزان با مجاهدتهای مردم غیور و مرزبان آذربایجان غربی که با وجود مشکلات مرزنشینی همچنان از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می کنند.

,

وی، تصریح کرد: برای این اجلاس مشاورین استانداران کل کشور در امور ایثارگران و مشاورین وزرا و سازمان ها در امور ایثارگران نیز دعوت شده اند که با حضور همین اعضاء نشست فصلی کشوری امور ایثارگران قبل از برگزاری اجلاسیه به منظور بررسی مشکلات ایثارگران کشور در ارومیه برگزار می شود.

,

وی، افزود: قبل از برگزاری اجلاسیه، جلسه شورای هماهنگی با حضور مشاوران فرمانداران و دستگاه های اجرایی در امور ایثارگران به منظور بررسی امورات مربوط به این ایثارگران نیز برگزار می شود.

,

مسئول کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس‌جمهور سخنران اصلی این مراسم است.

,

وی، با تأکید بر اینکه بالغ بر ۱۰۰ هزار رزمنده در آذربایجان غربی هستند، گفت: از ۲هزار خانواده ایثارگر که نسبت به جمعیت ایثارگری هر سازمان تقسیم بندی شده، دیدار و سرکشی به عمل می آید.

,

پیام، بر لزوم توجه به فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: همیشه و در همه حال بایستی قدردان رشادت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا باشیم و نباید اجازه بدهیم یاد و خاطره و رشادت‌های ایثارگران به فراموشی سپرده شود.

,

وی، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ روحیه جهادی، جمع‌آوری آثار، تبیین، تألیف و سازماندهی آثار گران‌قدر شهدا، جانبازان، آزادگان و ودیعه گذاشتن آن‌ها برای آیندگان، تولید و توزیع آثار ماندگار فرهنگی با موضوع شهدا و دفاع مقدس، معرفی الگوهای شخصیتی به نسل جوان، مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی با عمق‌بخشی بیشتر به بصیرت مردم شریف استان به‌ویژه جوانان از منش و رفتار سیاسی و اجتماعی شهیدان والامقام ازجمله اهداف برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان می‌باشد.

,

مسئول کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید استان و مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران، تأکید کرد: اگر بخواهیم به تمام اهداف کنگره برسیم نیاز به زمان زیادی است بنابراین باید برنامه های این کنگره تداوم داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه