اخبار داغ

مسوول روابط عمومی سازمان صنعت معدت وتجارت استان کهگیلویه وبویرحمد:

افرایش کیفیت و کاهش ضایعات، دستاورد مهم همایش روز ملی نان در اصفهان+تصاویر

افرایش کیفیت و کاهش ضایعات، دستاورد مهم همایش روز ملی نان در اصفهان+تصاویر
مسوول روابط عمومی سازمان صنعت معدت وتجارت استان کهگیلویه وبویرحمد گفت:همایش گرامیداشت روز ملی نان با حضور مسوولین کشوری و تولیدکنندگان سراسر کشور به منظور افزایش کیفی و کاهش ضایعات نان در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الله کرم رزاقی در گفت و گو با بویرخبر؛ گفت: همایش گرامیداشت روز ملی نان با هدف تبادل نظر و ارائه شرایط علمی تولید نان باکیفیت، اصلاح چرخه تولید نان و احیای نان های سبوس دار در اصفهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخب,

وی اظهار کرد: جمعی از تولیدکنندگان برتر استان، اتحادیه خبازان، نمایندگان اداره کل استاندارد و بازرگانی، حوزه روابط عمومی سازمان صنعت معدن تجارت استان در این همایش شرکت کردند.

,

مسوول روابط عمومی سازمان صنعت معدت وتجارت استان با بیان اینکه در این همایش از تولیدکنندگان برتر کشور تقدیر شد افزود: تولیدکنندگان سراسر کشور جدیدترین تولیدات خود را در زمینه گندم، آرد ونان به نمایش گذاشتند که از واحد های صنعتی تولید دستگاه های پخت نان، مجتمع تولید نان و واحد خبازی بازدید بعمل آمد.

,

رزاقی هدف از این بازدید را در راستای اجرا نمودن مصوبه کارگروه تخصصی آرد و نان استان، استاندارد سازی دستگاه های پخت نان، استفاده از تجارب دیگر تولیدکنندگان کشوری، ارائه آموزش ها تخصصی، انتقال تجارب و افزایش کیفیت نان در استان دانست.

,

وی عنوان کرد: پس از پایان این برنامه، کارگروه تخصصی آرد و نان با تشکیل جلسه ای مقرر کرد در یک بازه زمانی یک ماهه ضمن بازرسی میدانی از واحدهای خبازی و مجتمع های تولیدی، تذکرات مهم را مبنی برا افزایش کیفیت نان بخصوص نان لواش جهت رضایت مندی مصرف کنندگان به متصدیان ارائه نمایند .

,

مسوول روابط عمومی سازمان صنعت معدت وتجارت استان در پایان اضافه کرد: در این همایش مقرر شد از اساتید و صاحب نظران حوزه تولید نان به منظور افزایش سطح آگاهی علمی و تجربی تولیدکنندگان استانی و متصدیان واحدهای خبازی تا پایان آذرماه در استان دعوت بعمل آید.

,

 

,

تصاویر همایش روز ملی نان در زیر قابل مشاهده است:

, تصاویر همایش روز ملی نان در زیر قابل مشاهده است:, تصاویر همایش روز ملی نان در زیر قابل مشاهده است:,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه