اخبار داغ

بخشدار مرکزی میانه:

بسیج یک نام نیست بلکه یک فرهنگ است/ محرومیت زدایی اوج و تجلی فرهنگ بسیج است

بسیج یک نام نیست بلکه یک فرهنگ است/ محرومیت زدایی اوج و تجلی فرهنگ بسیج است
بخشدار مرکزی شهرستان ویژه میانه گفت: بسیج یک نام نیست بلکه یک فرهنگ، برای آینده فرهنگی که شامل بسیجی ۱۳ ساله تا امام ۸۰ ساله می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، بهنام آقامحمدی در جلسه ستاد شهرستانی گرامیداشت هفته بسیج، با گرامیداشت پیشاپیش این هفته گفت: بسیج مردمی در راستای عمل به دستور امام خمینی در ایجاد  ارتش ۲۰ میلیونی تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

بخشدار مرکزی افزود: بسیج یک نام نیست بلکه یک فرهنگ است برای آینده فرهنگی که شامل بسیجی ۱۳ ساله تا امام ۸۰ ساله می شود.

,

وی با بیان اینکه داشتن فرهنگ بسیجی یک افتخار است و در جامعه نمونه هایی از تجلی این فرهنگ را شاهدیم افزود: مشارکت بسیج در رفع محرومیت زدایی خصوصا در روستاها، حضور بسیج در کمک به حادثه دیدگان و دیگر صحنه ها از جمله این موارد است.

,

 

,

 

,

آقامحمدی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره درصدد از بین بردن نقاط قوت نظام که پشتوانه مردمی و افکار و ارزشهای بسیجی است افزود: باید فرهنگ بسیجی را تقویت کنیم زیرا این تفکر باعث شده تا در امنیت کامل زندگی کنیم و وضعیت زندگی در هشدار اکثر کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اهمیت امنیت در ایران را به خوبی نمایان می سازد.

,

 

,

 

,

وی با اذعان بر اینکه دشمنان آمده اند تا سپاه و بسیج را تخریب و تضعیف کنند افزود: این کارها از سوی دشمنان نه تنها جایگاه آنها را تضعیف نکرده بلکه با اتخاذ سیاستهای واحد از سوی مسئولین رده بالای نظام تبلیغی برای ارتقای ارزش و جایگاه رفیع سپاه و بسیج در میان مردم شده است.

,

 

,

 

,

بخشدار کندوان در پایان تنها سد مقابله با افکار داعشی را افکار بسیجی عنوان نموده، بر لزوم برپایی هرچه باشکوهتر برگزاری مراسمات هفته بسیج با مشارکت مردم تاکید کرد.

,

 

,

 

,

امام جمعه میانه نیز در این جلسه با بیان اینکه نیروهای بسیج مردمی در راستای مقابله با توطئه های دشمن و دفاع از ارزشهای اسلامی تشکیل شد افزود: اینکه بسیج شجره طیبه به شمار می رود اغراق نیست زیرا خدماتی که بسیج ارائه نموده بی منت و بی نظیر در سطح دنیاست.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین عبداله محمدی گفت: بسیجیان چه بسیج مردمی که در تمامی صحنه ها از جمله جنگ حضور یافتند و چه بسیج سازندگی که مرارت و درد و رنج را از چهره جامعه می زدایند همگی تنها قصد و هدفشان خدمات رسانی به مردم است.

,

 

,

 

,

وی با اینکه اگر بسیج در صحنه های مورد نیاز نباشد همیشه یک پای قضیه لنگ می ماند از جمله در زلزله ها، افزود: امام (ره) با خلوص نیت بسیج را که بنیادی پربرکت است بنا نهاد اما متاسفانه  برخی این نهاد را به تندروی و بی قانونی متهم می کنند در حالیکه بسیج جلوی بسیاری از تندروی ها، بی قانونی و فتنه ها را گرفته از جمله در فتنه ۸۸ که اگر بسیج نبود، تار و پود انقلاب از هم گسسته می شد.

,

 

,

 

,

امام جمعه میانه گفت: باید در ترویج مرام و منش حضرت امام (ره)  که هدفشان گسترش فرهنگ بسیجی بود تلاش کنیم زیرا با استفاده از افکار و فرهنگ بسیجی می توان بسیاری از مشکلات را حل نمود.

,

 

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه میانه نیز هم با حضور در این جلسه گفت: با توجه به حساسیتهای موجود در منطقه و یاوه گوییهای دشمنان باید هفته بسیج را در سال جاری پررنگتر و با شکوهتر از گذشته برگزار کنیم.

,

 

,

 

,

سرهنگ جعفر غیابی با بیان اینکه موظفیم در راستای تقویت تفکر بسیج در جامعه و در مقابل تفکرات زشت داعشی در منطقه از سوی استکبار گام برداریم افزود:  صدای شکستن استخوان دشمنان از جمله داعش به گوش می رسد.

,

 

,

 

,

وی به برنامه های هفته بسیج اشاره کرده گغت: افتتاح طرح های عمرانی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا ، همت برای فضاسازی شهر در هفته بسیج، برپایی ویزیت رایگان و برپایی بیمارستانهای صحرایی در جهت ارائه خدمات درمانی و استفاده از پزشکان متخصص استانی، بحث های روشنگری در پایگاهها، برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج به اجرا خواهد رسید.

,

 

,

غیابی در ادامه راه بسیج را راهی الهی و معنوی عنوان نموده افزود: اگر در این راه قدمهای خوب و مثبتی برنداریم احساس ترس و غفلت بر ما غلبه خواهد کرد.

,

 

,

 

,

وی در پایان به حماسه حضور در ۵ آذر اشاره کرده گفت: طرح بسیج سلامت در میانه نیز یکی از شاخصه های پدافند غیر عامل بوده و مانور درون سیستمی برای آمادگی در مواقع بحران بوده و قصد رقابت با کسی را نداشته و قصد ما تنها خدمت به مردم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه