اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمیجان:

پرورش زالو صنعتی نوپا اما آینده‌دار است

پرورش زالو صنعتی نوپا اما آینده‌دار است
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمیجان زالو را اولین قدم در راستای توانمندسازی و توسعه روستای روشنایی در این پروژه مهم دانست و گفت: پرورش زالو صنعتی نوپا اما آینده‌دار است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی نکوئی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان از اجرای پروژه ترسیب کربن در روستای «روشنایی» خبر داد و افزود: در راستای اجرای پروژه ترسیب کربن کلاس آموزشی پرورش زالو طبی در روستای «روشنایی» با حضور معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی و سرمایه‌گذار پرورش زالو و یکی از صادرکنندگان زالو طبی کشور برگزار شد که ۱۲ نفر از اهالی علاقه مندی خود را در این زمینه اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

نکوئی پرورش زالو را اولین قدم در راستای توانمندسازی و توسعه روستای «روشنایی» دانست و افزود: با اجرای طرح پرورش کرم زالو اشتغالزایی خوبی در مناطق روستائی ایجاد می شود.

,

وی با اشاره به مزایای درمانی زالو طبی گفت: باتوجه به مطالعات انجام شده، زالو ها در مصارف بهداشتی و تهیه لوازم آرایشی به کار می روند و در درمان های سنتی، در نتیجه مکیدن خون بیمار توسط زالو، فرد از درد مفاصل، سر درد و .. رهایی پیدا می کند. 

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کمیجان تصریح کرد: در هند، روغن زالو به عنوان یک ماده موثر در جلوگیری از ریزش مو استفاده می شود. این ماده در حال حاضر در آمریکا و بسیاری از کشورها برای اهداف درمانی استفاده می شود.

,

, ,

, ,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه