اخبار داغ

بانوی مدال آور مسابقات جهانی:

جهت همدردی و کمک به مردم زلزله زده مدال طلای خود را به حراج گذاشتم/مشاهده ویرانی های زلزله قلب هر ایرانی را به درد می آورد

جهت همدردی و کمک به مردم زلزله زده مدال طلای خود را به حراج گذاشتم/مشاهده ویرانی های زلزله قلب هر ایرانی را به درد می آورد
ساره جوانمردی دارنده مدال طلای مسابقات پارالمپیک 2016، مدال خود را جهت کمک به آسیب دیدگان زمین لرزه غرب کشور به حراج گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، ساره جوانمردی دارنده مدال طلای مسابقات پارالمپیک 2016 ریو و سفیر توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی شیرازه ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و بازماندگان حادثه زلزله غرب کشور اظهار داشت: دیدن صحنه ویرانی های زلزله در کرمانشاه قلب هر ایرانی را به درد می آورد. با وجود اینکه اهل تماشای تلویزیون و حضور در شبکه های اجتماعی نیستم ولی چند روز اخیر به شدت اخبار این حادثه را دنبال کرده ام و خیلی خیلی ناراحت این مردم هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,

جوانمردی گفت: علی رغم اینکه دولت از همان ابتدای وقوع زلزله شروع به امداد رسانی کرده ولی هنوز مردم منطقه در مضیقه هستند و بدلیل شرایط آب و هوایی و سرمای هوا وضعیت دشواری را پشت سر می گذراند و نیاز به کمک های بیشتری دارند.

,

جوانمردی بیان داشت: مردم مهربان و همیشه در صحنه ایران اسلامی از اولین لحظات وقوع زلزله تاکنون از هیچ گونه اقدامی جهت تسکین درد این عزیزان دریغ نکرده و سعی داشته اند با کمک های مالی و معنوی خود مرحمی باشند بر دل داغ دیده هموطنان غرب کشور، از اینرو اینجانب جهت همدردی و کمک به این هموطنان عزیز تصمیم گرفته ام که با فروش مدال طلای پارالمپیک ریو که با ارزش ترین مدالم هست، بتوانم در این امر خطیر سهم کوچکی داشته باشم. امیدوارم که این مدال با مبلغ خوبی به فروش برسد تا هرچه سریع تر بتوانیم جهت کمک به مردم و تهیه مایحتاج ضروری آنها اقدام نماییم.

,

جوانمردی در پاسخ به این سوال که متولی این اقدام چه ارگانی خواهد بود، خاطر نشان ساخت: این اقدام با کمک فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به نفع مردم آسیب دیده غرب کشور انجام خواهد شد و به دنبال این هستیم تا ساز و کار این اقدام را هرچه سریع تر فراهم نماییم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه