اخبار داغ

صبح امروز؛

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در اسکو کلنگ زنی شد

ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در اسکو کلنگ زنی شد
ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر اسکو که توسط یک خیر ساخته می شود کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا، جعفر پاشایی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیرسازحاج رضا علیزاده اسکویی اظهار کرد: کاری که در راه خدا انجام پذیرد جاودانه خواهد ماند و کار خیرین نمونه ای از این اقدام خداپسندانه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,

مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی خودشناسی را اولین قدم برای شناخت خدا دانست وافزود: خودشناسی، گروه شناسی، جریان سازی، جامعه سازی، جهان سازی و جاودانه سازی مراحل مسیر سعادت بشر بوده و خیرین با اقدام خود جاودانه و ماندگار شده اند.

,

وی با اشاره به تاکید منابع و متون اسلامی به علم و دانش بعنوان مسیر سعادت بشری تصریح کرد: مسیری که خیرین انتخاب کرده اند مسیر جاودانگی است.

,

پاشایی درادامه اظهار داشت: این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت ۲۷۶۵ متربع با زیر بنای ۱۷۰۰ مترمربع در سه طبقه با هزینه ۱/۵ میلیارد تومان دارای امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و نمازخانه توسط خیر نیک اندیش حاج رضا علیزاده اسکویی در مدت یکسال احداث خواهد شد.

,

مرتضی محمد زاده فرماندار اسکو نیز در این مراسم  از جامعه خیرین به عنوان انسان‌های نیک‌ اندیش،‌ دارای قدرت و صلابت روحی،‌ روانی و حرکت‌های مثبت و تأثیرگذار یاد کرد و بیان داشت: آنچه که در این زمینه باید توجه داشته باشیم اینکه اغلب خیرین با صدق دل و صفای درون چنان در این امر نیک پافشاری می‌کنند و بر ساخت و پایان پروژه‌ها اصرار دارند که گویی این واحدها و مجموعه‌های آموزشی را برای خود احداث می‌کنند که به نظر می‌رسد این حرکت مثبت همچنان ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه