اخبار داغ

نخستین محموله کمک های مردمی کیش به کرمانشاه رسید

نخستین محموله کمک های مردمی کیش به کرمانشاه رسید
نخستین محموله کمک های مردمی کیش شب گذشته توسط یک فروند هواپیمای کیش ایر در فرودگاه کرمانشاه تحویل مسئولان هلال احمر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کیش پرس، حبیب درگاهی سرپرست مرکز مستقل جمعیت هلال احمر کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از اعزام نخستین محموله کمک های مردمی جزیره کیش به آسیب دیدگان حادثه زلزله در کرمانشاه خبرداد و افزود: دومین مرحله اعزام ساعت 13 امروز به مقصد کرمانشاه فرستاده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

بنابراین گزارش، به گفته درگاهی کمک های مردمی که توسط کیشوندان به پایگاه های 9 گانه هلال احمر در سطح شهر اهدا شده بود توسط داوطلبان و مردم بسته بندی و در چندین مرحله به فرودگاه کیش فرستاده شد که در نهایت اولین محموله آماده شده شب گذشته به همراه یک نماینده از هلال احمر، دو خبرنگار از صدا و سیمای مرکز کیش و نماینده ای از سوی سازمان منطقه آزاد کیش توسط یک فروند هواپیمای کیش ایر به مقصد کرمانشاه ارسال شد.

,

درگاهی افزود: از جمله مواردی که تاکنون بسته بندی و به فرودگاه ارسال شده است می توان به  6هزار 342 تخته پتو، 718 چادر، 369 بالش، 15هزار کاپشن، 13 هزار البسه گرم، 1500 دست لباس کودکان، 21 هزار جفت کفش، 1500 جفت جوراب، 2 هزار قلم مواذ غذایی، 3700 بسته کنسرو، 4هزار 700 بسته لوازم بهداشتی، 600 بسته شیر پاکتی، 100 عدد شیرخشک اشاره کرد.

,

وی افزود: این اقلام تنها مواردی است که بسته بندی شده و آماده ارسال است و کمک های مردمی همچنان در پایگاه ها ادامه دارد و به محض بسته بندی به سرعت به دست نیازمندان و زلزله زدگان خواهد رسید.

,

علاوه بر پایگاه های هلال احمر با همکاری این مرکز، پایگاه های بسیج محلی نیز در حال جمع آوری کمک های مردمی هستند که پس از بسته بندی به سپاه استان هرمزگان تحویل خواهد شد تا به صورت تجمعی به دست آسیب دیدگان زلزله در کرمانشاه برسد.

,

همچنین 6 تن از نیروهای متخصص آواربرداری  آتش نشانی کیش به محل حادثه دیده در کرمانشاه از دیگر اقداماتی است که در راستای کمک به زلزله زدگان هموطن از سوی کیشوندان صورت پذیرفته است.

,

پوشش کامل رخدادهای کشوری و ملی مانند حضور در پیاده روی اربعین و همراهی کاروان ارسالی کمک های مردمی به کرمانشاه توسط صدا و سیمای مرکز کیش از مواردی است که قابل تقدیر می باشد.

,

گفتنی است؛ ساکنان خونگرم و مهربان جزیره کیش که از تمامی شهرهای کشور در این خاکپاره مرجانی ساکن هستند از اولین لحظه های اعلام نیاز به کمک های مردمی در صف اول ایستاده و نیازهای هموطنان را جمع آوری کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه