اخبار داغ

رئیس بازرسی شهرداری شهرصالحیه:

کمک‌های مردم و مسئولین صالحیه به مناطق زلزله‌زده ارسال می شود

کمک‌های مردم و مسئولین صالحیه به مناطق زلزله‌زده ارسال می شود
رئیس بازرسی شهرداری شهرصالحیه گفت: کمک‌های مردم و مسئولین شهرصالحیه شامل اقلام ضروری و مورد نیاز هموطنان زلزله‌زده به مناطق زلزله‌زده ارسال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد آگاهی‌مند رئیس بازرسی شهرداری شهرصالحیه در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با تسلیت به هموطنان زلزله‌زده غرب کشور، اظهار داشت: کمک‌های مدیریت شهری صالحیه با قید فوریت برای امداد دهی به هموطنان زلزله‌زده غرب کشور ارسال خواهد شد، تا وظیفه خود را در قبال هموطنان خود انجام داده باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در رابطه با جزئیات ارسال کمک‌های مجموعه مدیریت شهری صالحیه، تشریح کرد: کمک‌هایی در قالب تهیه اقلام مختلف خوراکی و رفاهی برای هموطنان آسیب دیده در حادثه یکشنبه زلزله استان‌های کرمانشاه و ایلام فراهم آمده که با قید فوریت توسط شهرداری شهرصالحیه ارسال به این مناطق ارسال می شود.

,

آگاهی‌مند در ادامه با بیان اینکه شهروندان شهرصالحیه نیز در کمک به هموطنان خود جا نمادند، تاکید داشت: پیشتر مسجد صاحب الزمان (عج) شهرصالحیه نیز با عزم و همتی مثال زدنی برای جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام نموده بود که همراه با اقلام شهرداری شهرصالحیه به شهرها و روستاهای آسیب دیده نواحی غربی کشور ارسال می گردد.

,

وی همچنین به اقلام ارسالی به مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: کمپوت، کنسرو، پوشاک گرم، چادر و از این دست از لوازم خدماتی از اقلام تهیه شده از سوی شهرداری صالحیه است، که سعی شده تا مورد نیازترین اقلام شناسایی و نسبت به تهیه آن‌ها اقدام شود.

,

رئیس بازرسی شهرداری شهرصالحیه درپایان باتوجه به اینکه ممکن است زلزله تکرار شود، افزود: می بایست نسبت به امنیت و ایمنی هموطنان زلزله‌زده و تهیه اقلام مورد نیازشان توجه ویژه شود، تا در صورت بروز پس لرزه‌های احتمالی مشکلی برای این عزیزان به وجود نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه