اخبار داغ

همه با هم برای خدمت به محرومین؛

خدمت به محرومان احیاگر تفکر جهادی است/زهکلوت یکی از محروم ترین مناطق کشور است

خدمت به محرومان احیاگر تفکر جهادی است/زهکلوت یکی از محروم ترین مناطق کشور است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: کاروان سلامت امید با مشارکت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مدت دو روز به مردم محروم زهکلوت خدمات پزشکی و حمایتی ارائه می کنند، شهر زهکلوت در جنوب استان کرمان یکی از محروم ترین مناطق کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،خدمات پزشکی و حمایتی کاروان سلامت و امید جمعیت هلال احمر در رودبارجنوب آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

عطاناوکی فرماندار رودبار جنوب در این خصوص اظهار کرد: کاروان سلامت و امید توسط ۱۶ پزشک متخصص و عمومی به مدت ۳ روز به مردم این شهرستان خدمات می دهد.

,


وی افزود: این کاروان با حضور بیش از 16 پزشک متخصص و عمومی ،10 نفر پرستار و ماما،12نفر کارشناس تغذیه،دارو و بهداشت،15نفر امدادگر، به مدت 3 روز در زمینه های مختلف پزشکی به بیماران و مراجعین ،خدمات خواهد داد.

, ,
,

این مسئول بیان کرد: در کنار خدمات پزشکی مذکور،تیم هایی مجرب در زمینه مسائل اجتماعی در مدارس نیز دانش آموزان را آموزش می دهند.

,


عطاناوکی اضافه کرد: بیش از 1200بسته لوازم بهداشتی،400شعله چراغ والور، 1200 تخته پتو و کاپشن، 1200کیسه آرد نیز در میان روستائیان نیز توسط هلال احمر توزیع می شود.

, ,
,

, ,

بزرگ‌ترین کاروان سلامت و امید در جنوب استان کرمان مستقرشد

, بزرگ‌ترین کاروان سلامت و امید در جنوب استان کرمان مستقرشد,

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در تشریح جزئیات برنامه های این کاروان در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: با همکاری معاونت داوطلبان و معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی، کاروان سلامت و امید با هدف کمک به مردم محروم و آسیب‌پذیر در بخش جازموریان به مدت سه روز با حضور مسئولین کشوری، استانی و جمعی از خیرین کشور در حال برگزاری است.

,

 

,

وی بیان کرد: همزمان با برگزاری این کاروان، توسط معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی با اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری با حضور 2 تیم BHCU  به اهالی این منطقه ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی می‌شود.

,

فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان

, فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه بزرگترین کاروان سلامت و امید با اعتبار مبلغ 2 میلیلارد ریال راه‌اندازی شده است، گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، توزیع اقلام حمایتی، معیشتی و آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از برنامه های این کاروان در جنوب کرمان و مناطق محروم است.

,

فلاح تصریح کرد: این کاروان با همکاری ادارات شهرستان رودبارجنوب، شعب جمعیت هلال احمر شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و عنبرآباد و حضور فعال موسسات مردم نهاد برپا شده است.

,

زهکلوت یکی از محروم ترین مناطق کشور است

, زهکلوت یکی از محروم ترین مناطق کشور است,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: پزشکان متخصص این دانشگاه به مدت دو روز به مردم مناطق محروم رودبار جنوب خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهند.

,

وی افزود: کاروان سلامت امید در راستای ارائه خدمات درمانی به مردم زهکلوت شهرستان رودبارجنوب در روزهای 24و25 آبان ماه به صورت جهادی به بیماران خدمات درمانی ارائه می دهند.

,

این مسئول با تاکید بر اینکه در این کاروان، پزشکان متخصص؛ زنان، اطفال، داخلی، دندانپزشک٬ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به همراه پزشکان عمومی، پرستار، ماما و ... با ارائه خدمات تزریقات، نوار قلب، دارو و آزمایشگاه فعالیت دارند، افزود:زهکلوت یکی از محروم ترین مناطق کشور است و با وجود کمبود امکانات و هوای نامساعد در این منطقه، تلاش های شبانه روزی پزشکان عمومی، برای ارائه خدمات سلامت به بیماران قابل تقدیر است.

,


وی با اشاره به پوشش کامل واکسیناسیون کودکان در زهکلوت، عنوان کرد: مراقبت های زنان باردار و نوزادان در تمام مراحل انجام می شود.

, ,
,

این مسئول بیان کرد: دستاورد آن جلوگیری از مرگ مادر و نوزاد در منطقه است.

,

 

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اینکه خدمات بهداشت و درمان در جازموریان مانند سایر مناطق جنوب کرمان به صورت کامل ارائه می شود، اظهار کرد: این کاروان بیشتر با محوریت حضور پزشکان متخصص در منطقه در حال برگزاری است.

,

, ,

گفتنی است کاروان سلامت امید با مشارکت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و فرمانداری رودبار به مدت دو روز در شهرستان رودبار جنوب برگزار می‌شود.

,

شهرستان رودبار جنوب در 330کیلومتری جنوب شهر کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/ز.پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه