اخبار داغ

رئیس پلیس راه تربت حیدریه خبر داد؛

اعمال محدودیت ترافیکی در محور تربت حیدریه به مشهد/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین تا پایان ماه صفر

اعمال محدودیت ترافیکی در محور تربت حیدریه به مشهد/ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین تا پایان ماه صفر
رئیس پلیس راه تربت حیدریه اعلام کرد: با توجه به حضور گسترده زائران حریم قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر، تردد خودروهای سنگین به استثنای خودروهای حامل سوخت و مواد فاسد شدنی در جاده تربت حیدریه به مشهد از ساعت7صبح تا 22 شب به مدت چهار روز ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میش مست در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: محدودیت ترافیکی در مسیر  اصلی تربت حیدریه به مشهد از ساعت هشت صبح امروز پنج شنبه 25 آبان تا ۲۲ شب بمدت چهار روز تا پایان ماه صفر برای خودروهای سنگین به جز مواد سوختنی و فاسد شدنی اعمال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی افزود: این محدودیت ترافیکی تا پایان وقت روز یکشنبه اعمال شده تا زائران بارگاه منور امام رضا(ع) اعم از زائران پیاده و خودروئی با سهولت در مسیرهای رفت و برگشت تردد کنند.

,

 

,

 رئیس پلیس راه تربت حیدریه بیان کرد: طبق اعلام فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی جاده قدیم تربت حیدریه به مشهد(امام تقی) جهت عبور زائران می باشد و تردد وسایل نقلبه در آن ممنوع اعلام شده است.

,

 

,

 میش مست اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین روزهای پایانی ماه صفر در جاده های تربت حیدریه، رانندگان با رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی  در طول مسیر با عوامل پلیس همکاری کنند.

,

 

,

 رئیس پلیس راه تربت حیدریه گفت: برای تسهیل سفر و رفاه زائرین و مسافران تمام جاده های تربت حیدریه تحت کنترل نیروهای پلیس این شهرستان قرار دارد.

,

 

,

 همه ساله بالغ بر ۷۰ هزار زائر پیاده از مسیرهای مواصلاتی تربت حیدریه به مشهد این مسیر را طی مسافت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه