اخبار داغ

با تقدیر از برترین های حوزه کتاب؛

مراسم روز کتابخوانی در شهرستان اسکو برگزار شد

مراسم روز کتابخوانی در شهرستان اسکو برگزار شد
طی مراسمی برترین های حوزه کتاب اعم از کتابداران، کتابخوانان و رسانه های مروج کتابخوانی تقدیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،مرتضی محمدزاده صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابداری  که در شهر جدید سهند برگزارشد نقش کتابداران در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را مهم توصیف کرد و افزود: باید با روش های نوین و خلاقانه، جوانان و نوجوانان را به سمت کتابخانه ها سوق داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,

وی ادامه داد: فعالیت در عرصه کتاب و کتابداری کاری بسیار ارزشمند است و هیچ چیز انسان و جامعه را به سمت توسعه نمی برد مگر مطالعه و تفکر در آن.

,

فرماندار اسکو در ادامه خاطر نشان کرد:واقف هستید که هر جا پس رفتی داشته ایم به دلیل نا آگاهی بوده، اگر وجدان های بیدار و آگاه در جامعه تلاش کرده و جهت فرهنگ سازی و ایجاد اندیشه نو برای مطالعه و خردورزی اقدام کنند بی شک در آینده تغییر فرهنگ مطالعه توام با تفکر باعث توسعه خواهد شد.

,

محمدزاده در ادامه از فعالان عرصه کتاب و کتابداری خواست تا بستر های لازم برای خرد ورزی را فراهم کنند و با ایجاد روش های جدید و جلب افراد به کتابخانه پیشقدم در این موضوع باشند چرا که اگر هر کس در نوبه خود کمی توجه کند موفقیت دور نخواهد بود.

,

فرماندار اسکو بیان کرد: کتابداران وظیفه مهمی در افزایش مطالعه دارند، زیرا آنها می‌توانند با برخورد مناسب با مراجعه‌کننده و به‌‌کارگیری راه‌های جذب مخاطب، به افزایش سرانه مطالعه و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی کمک کنند.

, فرماندار اسکو بیان کرد: کتابداران وظیفه مهمی در افزایش مطالعه دارند، زیرا آنها می‌توانند با برخورد مناسب با مراجعه‌کننده و به‌‌کارگیری راه‌های جذب مخاطب، به افزایش سرانه مطالعه و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی کمک کنند.,

گفتنی است در پایان این مراسم از برترین های حوزه کتاب و کتابداران شهرستان اسکو تقدیر به عمل آمد.

, گفتنی است در پایان این مراسم از برترین های حوزه کتاب و کتابداران شهرستان اسکو تقدیر به عمل آمد.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه