اخبار داغ

با بارگیری ۴۰ تن کالا؛

اولین محموله کمک رسانی ارس به کرمانشاه ارسال شد/ تجار برای حمایت از زلزله‌‌زدگان آستین‌‌ها را بالا زدند

اولین محموله کمک رسانی ارس به کرمانشاه ارسال شد/ تجار برای حمایت از زلزله‌‌زدگان آستین‌‌ها را بالا زدند
رئیس ستاد بحران منطقه آزاد ارس از ارسال اولین محموله کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل آناج، محبوب ابراهیمی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر ابراز داشت: هفده قلم کالا به مقدار بیش از بیست هزار و ۳۰۰ عدد طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ارسوندان اهداء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: در نخستین ساعات وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، جلسه ستاد بحران منطقه آزاد ارس تشکیل شد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس دستور اطلاع رسانی و جمع آوری اقلام از کمک‌‌های مردمی و تهیه مقدار قابل توجهی از کالاهای ضروری از طریق سازمان را صادر کرد.

,

رئیس ستاد بحران منطقه آزاد ارس با بیان اینکه باتوجه به سرد بودن هوا در مناطق زلزله زده و نیاز مبرم به وسایل گرمایشی، لوازم مورد نیاز از جمله پتو، لباس گرم، کفش، شال کلاه و چادر اسکان توسط اقشار مختلف مردم و بخصوص همت اصناف و بازاریان جلفا و منطقه آزاد ارس جمع آوری و بارگیری شد، توضیح داد: اولین محموله کمک‌‌های غیرنقدی ارس در قالب دو دستگاه تریلی کشنده، دو دستگاه تویوتا هایلوکس و یک دستگاه وانت نیسان با دستور مدیرعامل سازمان و معرفی به استاندار کرمانشاه جلفا را به مقصد کرمانشاه ترک کرد.

,

وی از تمام اقشار جامعه در منطقه آزاد ارس تشکر کرد و گفت: صاحبان صنایع و کارخانجات فعال در ارس و اصناف و بازاریان این منطقه نقش بسزایی در جمع آوری این میزان کالا داشتند.

,

این مقام مسئول در پایان گفت: دریافت کمک های مردمی در ستاد فرماندهی آتش نشانی و امداد و نجات ارس همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه