اخبار داغ

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین خبرداد

کشف مرغ تاریخ گذشته در یکی از سالن‌های پذیرایی

کشف مرغ تاریخ گذشته در یکی از سالن‌های پذیرایی
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: 50 کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته در یکی از سالن‌های پذیرایی قزوین کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر عیسی غیاث یزدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: منجمد کردن فرآورده خام دامی تازه باید در شرایط صنعتی و تونل انجماد صورت پذیرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین افزود: اداره دامپزشکی شهرستان قزوین به صورت دوره ای و ماهانه از تمامی واحدهای عرضه و نگاهداری فرآورده‌های خام دامی شامل رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، غذا پزی‌های سنتی، هتلها، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و ... بازدید می‌کند. 

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری یک دوره کلاس آموزشی برای مدیران غذاپزی‌ها و تاکید و آموزش روش‌های بهداشتی در تامین، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی با متخلفین برخورد خواهد شد که در یکی از بازدیدهای اخیر، 50 کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته در یکی از این اماکن کشف و مدیریت واحد به مراجع قضایی معرفی شد.

دکتر یزدی خاطر نشان کرد: تهیه فرآورده خام دامی از مراکز مجاز به تنهایی تامین کننده آن نیست بلکه روش‌های نگهداری بر اساس نوع محصول و رعایت تاریخ تولید و انقضا در تهیه غذای سالم نقش به سزایی دارد و منجمد کردن فرآورده خام دامی تازه در واحد عرضه تخلف محسوب شده و فرآورده‌های خام دامی که بصورت اصولی منجمد می شوند بسته به نوع فرآورده دارای تاریخ مصرف مشخص باشند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه