اخبار داغ

بیجار بام ایران گزارش می دهد؛

دستان سخاوتمند بیجاری ها به کمک زلزله زدگان کرمانشاه آمد/جمع آوری 50 تن اقلام مورد نیاز زلزله زدگان تا کنون

دستان سخاوتمند بیجاری ها به کمک زلزله زدگان کرمانشاه آمد/جمع آوری 50 تن اقلام مورد نیاز زلزله زدگان تا کنون
50 تن اقلام جمع آوری شده مردم در چادرهای جمع آوری کمک های مردمی توسط سپاه بیجار به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، زلزله یکشنبه شب در کرمانشاه مردم ایران را داغدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از بیجار بام ایران, ,

 

,

به دنبال وقوع زلزله اسف بار در استان کرمانشاه ، دلهای مردم نوع دوست ایران نیز لرزید.

,

 

,

از همان ساعات ابتدایی وقوع این زمین لرزه ویران گر مردم نوع دوست ایران هر کدام به نوعی به یاری کمک هموطنان خود در استان کرمانشاه برخواستند.

,

 

,

, ,

 

,

دستان سخاوتمند مردمان سخت کوش بیجار نیز در این رخداد اسف بار به یاری مردم غم دیده کرمانشاه آمد.

,

 

,

از صبح روز گذشته با برپایی چادرهای جمع آوری کمک های مردمی توسط بسیجیان و اداره هلال احمر مردم نوع دوست بام ایران با در دست داشتن پتو، جعبه های بیسکویت ، آب معدنی و دیگر اقلام مورد نیاز زلزله زدگان به کمک مردم غم دیده کرمانشاه آمدند.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه بیجار در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تسلیت حادثه دلخراش زلزله استان کرمانشاه و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در حادثه اظهار داشت: مردم بیجار گروس یک بار دیگر حس نوعی دوستی خود را به نمایش گذاشتند.

,

 

,

وی گفت: تعدادی از جوانان بسیجی پایگاه مسجد قائم عج به صورت خودجوش اقدام به برپایی چادر جمع آوری کمک های مردمی نمودند و تا کنون بیش از 50 تن اقلام مورد نیاز زلزله زدگان توسط دستان سخاوتمند مردم بیجار به این چادر اهدا ء شده است.

,

 

,

عسگری خاطر نشان کرد: اولین محموله کمک های جمع آوری شده مردم ساعت 11 به مقصد کرمانشاه اعزام می شود.

,

 

,

, ,

 

,

اعزام نیرو به مناطق آسیب دیده  صرفا با اعلام ستاد بحران و از طریق هلال احمر

,

دکتر شهرام شیرعلی زاده مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان  بیجار نیز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن ابراز همدردی با مردم حادثه دیده غرب کشور اظهار داشت: ۵۱ بلای طبیعی در سطح جهان شناسایی شده که ۴۱ بلا در کشور ما وجود دارد بنابراین ایران  در دسته کشورهای بلاخیز قرار می گیرد.

,

 

,

وی  از افرادخواست  به صورت خودسرانه درمحل حادثه حاظر نشوند واعزام به محل حادثه فقط با اعلام ستاد بحران استان هلال احمر صورت پذیر است.

,

 

,

مدیر هلال احمر  با اشاره به بلاخیز بودن کشور ما بیان کرد :شهرستان های بیجار وقروه جزو مناطق زرد (کم خطر) می باشند باوجود این شهرستان بیجار از نظر امکانات وموجودی انبار آب معدنی ،پتو ولوازم گرمایشی در وضعیت خوبی قرار دارد .

,

 

,

وی به در خواست های مکرر همشهریان مبنی بر اعزام به مناطق زلزله زده اشاره کرد و عنوان کرد:اعزام نیرو به مناطق آسیب دیده فقط وفقط طی اعلام ستاد بحران استان است مقدور است و درحال حاظر کمبود نیروهای پزشک وپیراپزشک در منطقه بیش از بیش احساس می شود.

,

 

,

شیرعلی زاده ادامه داد :هر چه که از زمان حادثه می گذرد  سطح نیاز منطقه حادثه دیده تغییر خواهدکرد و رفته رفته کمبود نیروهای فنی احساس خواهد شد.

,

 

,

مدیر هلال احمر به  اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان پرداخت و افزود:مهمترین کمک ها می تواند به صورت  نقدی باشد تا وسایل مورد نیاز در محل خریداری وتوزیع گردد همچنین آب معدنی ،اقلام گرمایشی ،پتو و چادر و البسه گرم و اقلام بهداشتی کودکان و بانوان و مواد غذایی های خشک و دارای تاریخ انقضا جزو نیازهای اساسی آسیب دیدگان است.

,

 

,

, ,

 

,

وی تصریح کرد :تا به حال سه کامیون مواد غذایی واقلامورد نیازمناطق آسیب دیده مبلغ چهار میلیون تومان پول نقد ،تحت نظارت فرماندهی حوادث استان به محل حادثه ارسال شده است.

,

 

,

این مدیر مسئول عنوان کرد:در جمع آوری کمک های مردمی وارسال آن به منطقه ادارات هلال احمر وسپاه پاسداران عامل می باشند وغیر از این نهادها ،نهاد دیگری اجازه این کار راندارد.

,

 

,

شیر علی زاده  گفت:اقلام مصرفی تنها در کیلومتر۱۴ کرمانشاه  در پایگاه بیستون واز طریق هلال احمر  تحویل داده خواهد شد.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه