اخبار داغ

امام‌جمعه رودسر:

پروژه ساخت مصلای رودسر در ماه ربیع کلید می‌خورد

پروژه ساخت مصلای رودسر در ماه ربیع کلید می‌خورد
امام جمعه رودسر گفت: در تلاش هستیم اقدامات اصلی شامل پی‌کنی و پی‌ریزی مصلای شهر بعد از ماه صفر و در ایام ربیع آغاز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره پروژه ساخت مصلای شهر رودسر اظهار داشت: حدود یک سال و دو ماه قبل که بنده مسئولیت امام جمعه‌ای رودسر را بر عهده گرفتم پروژه ساخت مصلا با برخی موانع موانع مواجه شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: نداشتن پروانه ساخت، اختلاف بر سطح زمین و … از جمله موانع کار بود که باید بصورت اداری حل می‌شد و به همین دلیل کار را متوقف کرده بودیم تا بصورت خاموش و بی‌سر و صدا این مشکلات حل شود.

,

امام جمعه رودسر گفت: مهندسین پروژه پیش‌بینی می‌کردند پروژه ۲۳ میلیارد تومان هزینه بردارد اما با تغییری که در پروژه صورت گرفت امیدواریم مصلا با حدود ۸ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری برسد.

,

روحانی ادامه داد: ما تلاش کردیم کارهای اضافی را از مصلا حذف کنیم و آنچه که مهم بود این است که مصلا محل نماز است.

,

وی افزود: هم‌اکنون تنها اطراف زمین فنس‌کشی شده است اما در تلاشیم اقدامات اصلی شامل پی‌کنی و پی‌ریزی بعد از ماه صفر و در ایام ربیع آغاز شود.

,

امام جمعه رودسر گفت: اگر برای تأمین اعتبار مصلا دچار مشکل نشویم این پروژه باید ظرف سه سال به پایان برسد.

,

روحانی درباره امکانات مصلای نماز جمعه رودسر نیز اظهار کرد: این مصلا شامل صحن نماز جمعه، سالن کنفرانس، خانه موقت برای خادم مصلا، حجره‌هایی به عنوان دفتر مصلا و … است.

,

وی درباره نحوه دریافت کمک‌های مردمی برای ساخت مصلی نیز گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به حسابی که به نام مصلای رودسر در بانک انصار این شهر وجود دارد واریز کنند.

,

امام جمعه رودسر با تأکید بر اینکه نباید فقط به کمک‌های دولتی برای ساخت مصلا چشم داشت افزود: مصلا محل نماز است و مردم رودسر هم مردمی دیندار و ولایت‌مدار هستند باید خودشان هم برای ساخت مصلا کمک کنند. البته هم اکنون هم برخی خیران بخشی از مصالح مصلا را تقبل کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه