اخبار داغ

فرماندار لنگرود:

پروژه کنارگذر لنگرود معطل مصالح رودخانه‌ای است / تجهیزات تله‌کابین لنگرود همچنان در گمرک

پروژه کنارگذر لنگرود معطل مصالح رودخانه‌ای است / تجهیزات تله‌کابین لنگرود همچنان در گمرک
فرماندار لنگرود گفت: پروژه ملی کنارگذر لنگرود هم اکنون مشکل اعتباری ندارد و تنها معطل تأمین مصالح رودخانه‌ای مورد نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا جوادپور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره آخرین وضعیت پروژه کنارگذر لنگرود اظهار داشت: کنارگذر لنگرود از پروژه های ملی شهرستان است و هم اکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: لاین شمالی این جاده آسفالت شده است و بصورت معکوس هم اکنون در حال استفاده است و تلاش‌هایی فراوانی در حال انجام است که لاین جنوبی جاده نیز آسفالت شود.

,

فرماندار لنگرود گفت: پیمانکار پروژه با سرعت در حال کار است و هم اکنون بخشی از مصالح مورد نیاز تأمین شده است و هم اکنون تنها نیاز فعلی پروژه تأمین مصالح رودخانه ای برای تمهید مقدمات آسفالت است.

,

جوادپور ادامه داد: استاندار محترم در هفته جاری بصورت سرزده از این پروژه بازدید کردند و خوشبختانه از پیشرفت کار راضی بودند و برای تأمین مصالح دستوراتی به دستگاههای اجرایی دادند و راهنمایی ها و توصیه هایی داشتند که شرایط معیشتی مردم هم در پروژه مد نظر قرار بگیرد.

,

نماینده دولت در لنگرود اظهار کرد: استاندار محترم در این بازدید تصریح کردند که در صورت تأمین مصالح رودخانه‌ای پروژه، لاین جنوبی در دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری برسد.

,

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه کنارگذر لنگرود هزینه شده است افزود: حدود ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای اتمام پروژه لازم است اما این طرح در بخش اعتباری هم اکنون مشکلی ندارد.

,

فرماندار لنگرود تأکید کرد: هم اکنون به کمک مسئولان قضایی و نماینده محترم در تلاش هستیم که مصالح رودخانه ای پروژه را تأمین کنیم تا بتوانیم جاده را به مرحله بهره برداری برسانیم.

,

جوادپور با بیان اینکه مجموع اعتبارات بخش های مختلف سال ۹۶ شهرستان لنگرود بیش از ۲۸ میلیارد تومان است گفت: تا امروز بیش از ۵۴ درصد دستگاههای اجرایی موافقت نامه را مبادله کرده اند و اقدامات لازم برای سایر دستگاهها انجام شده است.

,

وی ادامه داد: در سال ۹۶ برنامه ریزی ما در شهرستان لنگرود برای ۴ پروژه اساسی است که شامل کنارگذر لنگرود، ۲ سد لاستیکی پهلوان بست و گالش گولان و بیمارستان سردار شهید مرتضی حسین پور می باشد.

,

فرماندار لنگرود گفت: در کنار این ۴ پروژه اصلی پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی دیگری نیز در حال انجام است.

,

وی درباره بندر چمخاله نیز اظهار کرد: وزیر محترم راه و شهرسازی دستور داده اند که این پروژه به مناقصه گذاشته شود که این امر هم در حال پیگیری است.

,

جوادپور با اشاره به سیل اخیر لنگرود گفت: پس از وقوع سیل کمک های بلاعوض ۲ میلیون تومانی به سیل زدگان پرداخت شده و یا در حال پرداخت است و همچنین مقرر شده است تسهیلات بازسازی و ساخت نیز به مردم پردخت شود.

,

نماینده دولت در لنگرود ادامه داد: تاکنون برای ۵۰۰ واحد آسیب دیده تسهیلات ۴ میلیون تومانی قرض الحسنه پرداخت شده است که پیش بینی می کنیم این تعداد به ۱۰۰۰ واحد برسد.

,

وی درباره بازسازی انهار آسیب دیده در سیل اخیر لنگرود نیز اظهار کرد: بخشی از لوله گذاری در انهار بخش اطاقور و روستاهای آسیب دیده دیوشل، دیوشل پشته و تالش محله انجام شده است و بخش هایی نیز هم اکنون در حال انجام است.

,

جوادپور درباره تله کابین لنگرود نیز گفت: همه وسایل و لوازم مورد نیاز نصب خریداری شده و در داخل گمرک جمهوری اسلامی ایران است اما مشکلات حقوقی مربوط به دستورات قضایی مربوط به شرکت مربوطه مانع ورود این تجهیزات شده است و باید این مشکلات حقوقی مراحل خود را طی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه