اخبار داغ

در پایان هفته هشتم:

سپاهان برنده بازی نیمه تمام/ نبرد پرگل ته‌جدولی‌ها در آران

سپاهان برنده بازی نیمه تمام/ نبرد پرگل ته‌جدولی‌ها در آران
هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، با برگزاری شش بازی به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ در پایان هفته هشتم بازی های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، سپاهان و ستارگان هما بیدگل جایگاه اول و دوم خود را حفظ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

این هفته بازی خانه هنرمندان و سپاهان از هفته هفتم که به دلیل حضور تیم خانه هنرمندان در رقابت های جوانان استان به تعویق افتاده بود، روز دوشنبه هشتم آبان برگزار شد و با گل های عمران سرانجام، ابوالفضل عموزاده، روح الله شیرینی و قاسم ملکی، چهار بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این سه امتیاز توانست صدر جدول را که هما بیدگل موقتا در اختیار گرفته بود، پس بگیرد و با پیروزی آخر هفته، جایگاه خود را تثبیت کند.

,

تیمی که گل نمی زند

, تیمی که گل نمی زند, تیمی که گل نمی زند,

مثل همیشه، فجر نخستین تیمی بود که در این هفته به میدان می رفت. این تیم در بازی های گذشته خود نشان داده اگر رقبای «بی دفاعی» نداشته باشد، به دروازه حریف تعرض نمی کند. برای همین شاید هما بیدگل هم برنامه خود را پیش از گل خوردن، روی گل زدن متمرکز کرده بود تا با عبور از سد این تیم بی مهاجم، حداقل به صورت موقت چند روزی صدر جدول را از سپاهان مدعی پس بگیرد.

,

 

,

در نهایت با وجود آن که بازی تا دقیقه 90 بدون گل دنبال می شد، حسین بهشتی روی یک ضربه کرنل از غفلت مدافعان فجر استفاده کرد و توپ را به سقف دروازه این تیم چسباند. همین تک گل برای پیروزی بر تیم 10 نفره فجر و 18 امتیازی شدن هما بیدگل کافی بود. فجر هم که نه امیدی به رسیدن به بالای جدول دارد و نه از سقوط می ترسد، هشت امتیازی باقی ماند.

,

یک تساوی بی موقع

, یک تساوی بی موقع, یک تساوی بی موقع,

هما آران پس از جدایی حسین معینی، در دو بازی قبلی خود دو پیروزی به دست آورده بود و در این بازی، به امید کسب یک برد دیگر به میدان آمده بود. حمزه بیابانی که این فصل گل های حساسی برای تیم خود به ثمر رسانده است، گل اول دیدار را برای هما آران به ثمر رساند تا این تیم را به باقی ماندن در کورس قهرمانی امیدوار کند.

,

با این حال مثل همیشه، یک گل اندوخته مطمئنی برای پیروزی نبود و رشید یاهو، بازیکنی که او هم گل های زیادی را برای شاهین به ثمر رسانده، با یک ضربه آزاد دروازه هما آران را فرو ریخت تا تمام اندوخته های هما به باد رود. هما آران با این تساوی با 14 امتیاز از قهرمانی دست شسته است و امیدوار است در لیگ آینده، به انتظار شش ساله خود برای قهرمانی پایان دهد.

,

نبرد پر گل ته جدولی ها

, نبرد پر گل ته جدولی ها, نبرد پر گل ته جدولی ها,

نجوم کویرات که این فصل هرگز از قعر جدول فاصله نگرفته بود، روز هفتم آبان ماه در مقابل نهضت صف آرایی کرد تا یکی از نبردهای تیم های قعر جدولی در این هفته را برگزار کند. نهضت خیلی زود در دقیقه پنج مسابقه به گل رسید. اما یک نیمه طول کشید تا تیم کویرات به خود آید و پاسخ گل دریافت شده را بدهد. در نهایت بازی با نتیجه پنج بر یک به نفع نجوم تمام شد تا نهضت یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود. پس از این شکست، نهضت با اعلام سرپرست تیم، از ادامه مسابقات انصراف داد. با این حال دیگر مسئولان باشگاه این خبر را تایید نکردند. به نظر می رسد روزهای بد نهضت با ادامه اختلافات داخلی بازیکنان و مسئولان، ادامه داشته باشد.

,

 

,

روزهای بد تیم انقلاب ادامه دارد

, روزهای بد تیم انقلاب ادامه دارد, روزهای بد تیم انقلاب ادامه دارد,

چهارمین بازی هفته را نیز دو تیم یازدهم و دوازدهم جدول برگزار کردند تا تیم شکست خورده این رقابت، با ثبت نام خود در فهرست تیم‌های سقوط‌کرده، خیال دیگر تیم های ته جدولی را مقداری راحت تر کند.

,

هر دو تیم که از ابتدای فصل تاکنون یک برد، یک تساوی و پنج باخت به دست آورده بودند، این بازی را نیز با تساوی به پایان بردند تا تشابه نتایج خود را حفظ کنند. در این بازی ابتدا ستارگان کارگران پیش افتاد، ولی در نهایت انقلاب کار را به تساوی کشاند تا از قعر جدول تکان نخورد.

,

رقابت تیم های ته جدولی در هفته های باقیمانده، از رقابت بالای جدولی ها بسیار حساس تر خواهد بود. هم اکنون پنج تیم خطر سقوط را حس می کنند و انقلاب و ستارگان کارگران، با تساوی در این بازی اصلی ترین نامزدهای سقوط هستند.

,

یک نیمه تمام دیگر برای سپاهان

, یک نیمه تمام دیگر برای سپاهان, یک نیمه تمام دیگر برای سپاهان,

دیگر بازی این هفته را سپاهان صدرنشین و عقاب سختکوش انجام دادند. عقاب در مقابل تیمی قرار گرفته بود که در هفت بازی گذشته خود، تنها یک گل دریافت کرده بود و در صدر جدول اختلاف خوبی با رقبا داشت.

,

سپاهان ابتدا با ضربه علیرضا گندمکار در دقیقه 28 به گل رسید، با این حال در دقیقه 60، دروازه سپاهان با ضربه سر مهدی حسینی فرو ریخت. این بازی پرحاشیه که در نیمه دوم دقایقی متوقف شد، تا دقایق پایانی با تساوی دنبال می شد. با این حال سپاهان بار دیگر به گل رسید تا نشان دهد از سه امتیاز این بازی نمی گذرد. گل سپاهان را ابوالفضل عموزاده در دقیقه 94 به ثمر رساند.

,

 

,

پس از این گل بازی نیمه تمام ماند تا این اتفاق برای دومین بار در این فصل، بازی سپاهان بدون سوت داور به پایان برسد. این بازی با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به سود سپاهان اعلام شد.

,

بعد از این بازی به دلیل درخواست تیم های لیگ و تایید هیأت فوتبال، از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ آبان ماه، مسابقات به مناسبت ایام اربعین حسینی تعطیل شد.

,

شاهد همچنان می‌تازد

, شاهد همچنان می‌تازد, شاهد همچنان می‌تازد,

بازی عقب افتاده این هفته، که قرار بود روز یازدهم آبان ماه برگزار شود، با 10 روز تاخیر، بیست و یکم آبان در ورزشگاه خوروش برگزار شد. خونه هنرمندا که در مسابقات استانی جوانان نیز با حریفان خود رودررو می شود، در مقابل شاهد ایستاد که این فصل در قد و قامت مدعی ظاهر شده و اگر نتایج خوب سپاهان نبود، شاید یکی از اصلی ترین بخت های قهرمانی محسوب می شد. شاهد کم کم در حال بازگشت به روزهای خوب میانه دهه 70 تا میانه دهه 80 است. دوره ای که شاهد در طول 11 سال هشت عنوان قهرمانی لیگ فوتبال آران و بیدگل را به دست آورد و نام خود را به عنوان یکی از پر افتخارترین تیم های شهرستان مطرح کرد.

,

گل اول این دیدار را حسین طهماسبی وارد دروازه شاهد کرد. با این حال حمید شامحمدی اجازه نداد برد خونه هنرمندا دوام پیدا کند. این بازیکن از روی نقطه پنالتی قفل دروازه حریف را باز کرد تا راه برای گلزنی هم تیمی های او نیز باز شود. در ادامه دو گل احمد رضایی و محمدحسین رئوفی بازی را سه بر یک به سود شاهد به پایان برد تا این تیم در پایان هفته هشتم، جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کند.

,

*****

,

بدین ترتیب در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، این نتایج به دست آمد:

, بدین ترتیب در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، این نتایج به دست آمد:, بدین ترتیب در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، این نتایج به دست آمد:,

ستارگان هما 1 – 0 فجر آران

,

هما آران 1 – 1 شاهین دروازه

,

نهضت جوانان 1 – 5 ستارگان محمدآباد

,

ستارگان کارگران 1 – 1 انقلاب

,

خانه هنرمندان 1 – 3 شاهد سلمقان

,

سپاهان دهنو 3 – 0 عقاب فخارخانه بیدگل

,

جدول لیگ فوتبال آران و بیدگل

,

جدول لیگ فوتبال آران و بیدگل

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه