اخبار داغ

دیدار هنرمندان یزدی با خانواده شهید شاعر استان یزد +تصاویر

دیدار هنرمندان یزدی با خانواده شهید شاعر استان یزد +تصاویر
چهره های هنری بسیج استان و شاعران انجمن شعر نخبه پروران اوج هنر و اعضای کمیته های جشنواره ملی قدقامت زخم از خانواده شهید شاعر محمد رضا حاج عبداللهی دیدار کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، چهره های هنری بسیج استان و شاعران انجمن شعر نخبه پروران اوج هنر و اعضای کمیته های جشنواره ملی قدقامت زخم از خانواده شهید شاعر محمد رضا حاج عبداللهی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در این دیدار مادر شهید حاج عبداللهی با بیان فضلیت های فرزند شهیدش، گفت: پسر من از نظر اخلاقی بسیار خوش اخلاق بود و من در این سال ها هیچ ناراحتی از او ندیدم.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدا برای اهداف والایی جان خود را فدا کردند، به وضعیت نامناسب حجاب در کشور، خاطر نشان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی جوانان بسیاری از کشور، جان خود را برای دفاع از اسلام و ناموس خود فدا کردند و تنها خواسته آنها هم همین بود که در کشور جمهوری اسلامی ایران مسئله اسلام و حجاب حفظ شود.

,

این مادر شهید ادامه داد: با درایت رهبر معظم انقلاب در این سال ها توطئه های دشمنان علیه ملت جمهوری اسلامی ایران خنثی شده است ولی متاسفانه روز به روز شاهد بدحجابی و اتفاقات ناگوار در کشور هستیم که این مسئله باعث آزرده خاطر شدن شهدا و خانواده هایشان شده است.

,

لازم به ذکر است این دیدار در آستانه برگزاری جشنواره ملی قدقامت زخم که به همت بسیج هنرمندان استان یزد برگزار می شود صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه