اخبار داغ

فرماندار قصرشیرین:

آب در قصرشیرین همچنان قطع است

آب در قصرشیرین همچنان قطع است
فرماندار قصرشیرین گفت: با وجود گذشته چند روز از زلزله در استان کرمانشاه آب شهرستان قصرشیرین همچنان قطع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز اکبری، با اشاره به اینکه آواربرداری و انتقال مصدومان در همان روز اول حادثه انجام شد، اظهار داشت: با وجود اینکه از شرایط بحرانی خارج شده‎ایم ولی آب قصرشیرین هنوز قطع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه 80 درصد از مشکل مردم در بحث اسکان برطرف شده است، گفت: تعداد قابل توجهی چادر نیز در میان مرده حادثه‌دیده در این شهرستان توزیع شده است.

,

اکبری با اشاره به اینکه مردم نگران پس‎لرزه‌ها نباشند و به شرابط عادی زندگی خود برگردند،‌ بیان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی مردم ‌قصرشیرین آبرسانی و قطع آب لوله‌کشی است.

,

وی با بیان اینکه آبرسانی سیار در شهرستان قصرشیرین و روستاهای اطراف انجام می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه منابع آب در حوزه وسیعی از مناطق اطراف این شهرستان به علت زلزله آلوده و کدر است، بنابراین تانکرهای آب باید آب مورد نیاز را از مناطق دورتری تهیه و در اختیار مردم قرار دهند.

,

فرماندار قصرشیرین از تهیه غذای گرم در این شهرستان خبر داد و افزود: چادر، پتو، موکت و نایلون برای پوشش چادرها در برابر سرما از جمله نیازهای اساسی مردم در شهرستان قصرشیرین است.

,

اکبری از مردم خواست کمک‌های خود را در اختیار ستاد بحران در شهرستان‌های ثلاث‌باباجانی، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب قرار دهند تا به کمک این ستادهای به صورت منظم و هدفمند در اختیار مردم قرار گیرد.

,

وی اظهار کرد: امیدواریم با کمک استان‌های معین لوله‌ها و شبکه‌های آبرسانی که در جریان زلزله آسیب دیده‎اند ترمیم و مشکل آب مردم نیز برطرف شود.

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه