اخبار داغ

فرماندار ارومیه خبر داد؛

ارسال کمک های ۱۲ میلیارد تومانی ارومیه ای ها به زلزله زدگان غرب کشور

ارسال کمک های ۱۲ میلیارد تومانی ارومیه ای ها به زلزله زدگان غرب کشور
فرماندار ارومیه از ارسال اولین کاروان کمک های مردمی شهروندان ارومیه ای به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد تومان در قالب ۹۰ تریلی و کامیون به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عباس حسنخانی در گفت و گو با خبرنگار مکریان از ارسال اولین کاروان کمک های مردمی شهروندان  ارومیه ای به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد تومان در قالب ۹۰ تریلی و کامیون به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

وی در این باره افزود: مردم ارومیه همپای دیگر هموطنان با حضور پررنگ و ستودنی در مراکز جمع آوری کمک برای زلزله زدگان استان کرمانشاه سخاوتمندانه کمک ها و اقلام اهدایی خود را جهت ارسال به این مناطق در اختیار نهاهای متولی قرار داده اند.

,

وی با اشاره به این که جمع آوری کمک های مردمی در ارومیه همچنان ادامه دارد گفت: همه شهروندان ارومیه ای اعم از کرد و آذری، شیعه و سنی، ارمنی و آشوری دوشادوش همدیگر اتحاد و یکدستی خود را در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده غرب کشور به منصه ظهور رساندند.

,

فرماندار ارومیه با تاکید بر این که اقلام ارسال شده تنها بخشی از کمک های مردم ارومیه بوده تصریح کرد: علاوه کمک های غیر نقدی باق مانده که به زودی به کرمانشاه ارسال خواهد شد، مبالغ قابل توجهی از کمک های مردمی هم جمع آوری شده که طی روزهای آیده در اختیار هموطنان زلزله زده غرب کشور قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه