اخبار داغ

در یک حرکت خودجوش صورت گرفت؛

مردم درگز به یاری زلزله زدگان شتافتند

مردم درگز به یاری زلزله زدگان شتافتند
رئیس هلال احمر درگز از خرید 600 تخته پتو برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگز خبر، شب گذشته مورخ 24/8/96 جلسه ای در محل شورای شهر با حضور اعضای شورا، مسئولان هلال احمر و جمعی از خیرین و بازاریان با موضوع جمع آوری کمک جهت مردم زلزله زده غرب کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگز خبر,

ابراهیمی رئیس اداره هلال احمر شهرستان عنوان کرد این عمل یک حرکت خیرخواهانه و خودجوش از بین مردم و بازاریان است و هماهنگی های لازم به عمل آمده تا محموله پس از جمع آوری توسط معتمدین شهرستان مستقیما به دست حادثه دیدگان برسد که در این بین جمعی از کامیونداران شهرستان آمادگی خود را برای انتقال محموله به صورت رایگان اعلام کردند.

,

وی افزود: تاکنون تعداد 600 تخته پتو از کارخانه خریداری و بارگیری شده ولی با توجه به برودت هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه زلزله زده لوازم گرمایشی بیشتری مورد نیاز است.

,

ابراهیمی اظهار داشت: مد نظر است تعداد 1000 تخته پتو تهیه و هر چه سریعتر ارسال شود که برای انجام این کار احتیاج به همیاری و مساعدت همشهریان گرامی داریم.

,

در پایان از سوی شورای شهر محل هایی برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شد و از طریق کانال های اطلاع رسانی و فضای مجازی به عموم مردم اعلام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه