اخبار داغ

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد؛

امروز تن اسرائیل با شنیدن نام جبهه اسلامی به لرزه می‌افتد/ در مرزهای جولان گوش به فرمان رهبری هستیم

امروز تن اسرائیل با شنیدن نام جبهه اسلامی به لرزه می‌افتد/ در مرزهای جولان گوش به فرمان رهبری هستیم
سردار جعفری گفت: اگر دشمنان در اندیشه از بین بردن عراق و سوریه بودند امروز تن اسرائیل را جبهه اسلام می‌لرزاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار عزت اله جعفری در همایش فاتحان سوسنگرد با تسلیت رحلت امام حسن(ع) و شهادت مدافع حرم شهید فرهنگی و جانباختگان زمین لرزه کرمانشاه، اظهار کرد: این برنامه برای پاسداشت یاد شهداست، روزهای اول انقلاب را فراموش نخواهیم کرد که توطئه‌هایی که توسط آمریکا طرح ریزی شد را انقلاب اسلامی خنثی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: ارتش عزیز، نیروی هوایی مقتدر و سپاه عزیز مشغول خنثی کردن توطئه‌ها در ابتدای انقلاب بودند و سپاه به عنوان مولود انقلاب مشغول خنثی کردن توطئه کردستان بود که جنگ تحمیلی با توطئه غرب آغاز شد.

,

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان برای شکستن انقلاب وارد شده بود، بیان کرد: دشمن موفق به این کار نشد زیرا انقلاب ما نور خدا بود و ما با خدا بودیم و توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شد.

,

وی افزود: مدافعین عزیز انقلاب، سوسنگرد را حفظ و دشمن را وارد جهنم کردند، امروز هم دشمنان می‌خواهند انقلاب را بشکنند و اگر آن روز در مرزها مشغول دفاع بودیم امروز در گستره جهان اسلام مشغول دفاع از حق هستیم.

,

وی تاکید کرد: اگر اسرائیل و شرکای منطقه‌ای اش مانند عربستان بخواهند جبهه مقاومت را برای جولان اسرائیل بشکنند باید بدانند "مکرو و مکرالله و الله خیر الماکرین" است، لشکریان توحید به دست مردم شناخته شده‌اند و اگر در اندیشه از بین بردن عراق و سوریه بودند امروز تن اسرائیل را جبهه اسلام می لرزاند.

,

سردار جعفری با تاکید بر اینکه تنها منتظر فرمان مولایمان مقام معظم رهبری هستیم خاطرنشان کرد: امروز ما در مرزهای جولان بوده و تنها گوش به فرمان رهبری هستیم دشمن می‌خواست ایران، عراق و سوریه را از بین ببرد اما امروز نیروهای حشد الشعبی در جبهه بوکمال توطئه‌های اسرائیل را شکست دادند و دشمن باید بداند این عملیات‌ها تا ظهور امام زمان(عج) ادامه پیدا میکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه