اخبار داغ

نائب رئیس شورای شهر ورامین:

کمک یک میلیارد ریالی شورای شهر ورامین به زلزله‌زدگان غرب کشور / ۳ عضو شورای ورامین به منطقه اعزام شدند

کمک یک میلیارد ریالی شورای شهر ورامین به زلزله‌زدگان غرب کشور / ۳ عضو شورای ورامین به منطقه اعزام شدند
نائب رئیس شورای شهر ورامین گفت: با توجه به وخامت اوضاع در شهرستان سرپل ذهاب، سه نفر از اعضای شورای شهر ورامین به‌عنوان نیروهای ستاد بحران عازم مناطق زلزله زده سرپل ذهاب شدند تا از نزدیک شاهد وقایع و خدمت رسانی به زلزله‌زده‌ها باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا هداوند میرزایی، نائب رئیس شورای شهر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما اظهار داشت: اعضای شورای شهر ورامین از دقایق اولیه وقوع زلزله غرب کشور تشکیل جلسه داده و برای خدمت‌رسانی به زلزله زدگان اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زهرا هداوند میرزایی،, ورامین ما , ورامین ما,

وی گفت: بعد از حضور برخی از اعضای شورای شهر ورامین در ستاد بحران شهرستان، شورای شهر و شهرداری ورامین مبلغ یک میلیارد ریال را به‌عنوان کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور در نظر گرفتند.

,

هداوند میرزایی اظهار داشت: از سوی دیگر با توجه به وخامت اوضاع در شهرستان سرپل ذهاب، سه نفر از اعضای شورای شهر ورامین به عنوان نیروهای ستاد بحران عازم مناطق زلزله زده سرپل ذهاب شدند تا از نزدیک شاهد وقایع و خدمت‌رسانی به زلزله‌زده‌ها باشند.

,

نائب رئیس شورای شهر ورامین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار سرپل ذهاب، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به زلزله‌زده‌های غرب کشور به‌ویژه شهرستان سرپل ذهاب که دارای وخامت بیشتری است خواهیم کرد تا با حضور و کمک رسانی خود بتوانیم مقداری دل بازماندگان و بی‌خانمان‌های غرب کشور را تسلی دهیم.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه