اخبار داغ

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:

با سرلوحه قرار دادن فرهنگ به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنید

با سرلوحه قرار دادن فرهنگ به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنید
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: به منظور شناسایی آسیب های اجتماعی و فرهنگی کارگروه هایی باید در سطح استان تشکیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛ سید محمدرضا موالی‌زاده دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور در نشست با استاندار چهار محال و بختیاری با بیان اینکه باید کیفیت برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد اظهار داشت: اهداف و برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: برای تحقق اهداف دولت دوازدهم مسئولین باید با همکاری، همدلی و انسجام و با تدوین برنامه های مطلوب در یک مسیر هم گام شوند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه خاطر نشان کرد: به منظور شناسایی آسیب های اجتماعی و فرهنگی باید کارگروهی تشکیل و در این راستا فعالیت کند.

وی تصریح کرد: باید در راستای ارتقأ فرهنگ عمومی در همه زمینه ها مسئولین برنامه های مطلوبی تدوین و اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین فرهنگ دینی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

موالی زاده با بیان اینکه فرهنگ نباید به زمان خاصی محدود شود بلکه بایستی همواره مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد: اگر مردم جامعه فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار دهند آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

و ی افزود: در این دولت شورای فرهنگ عمومی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به طور جدی عمل خواهد کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه